Zrćomanka i zrćomanije

utorak, 09.05.2006.

Što će nam ljepota iliti zašto se jebeno svi papci u gradu lijepe na lijepe žene, a zapravo bi roknuli bilo šta što hoda i ima pičku!?



Ste se pitali ikada, zbog čega se jebeno mi žene trudimo uvijek biti cakum pakum!?



Vođene nekim stereotipima tipa: ne mogu izaći van bez maskare i rumenila, eventualno sjajila jer tko zna koga bi mogle sresti, svakodnevno upadamo u razne neugodne situacije. A smetaju nam. Nekima imponiraju, ali konkretno govorim o sebi. Od osnovne nisam izašla van bez maskare i zericu pudera, ali ne zato da bih privukla pažnju drugih nego zato jer sam to ja, isto kao što sam ja u bilo kojim drugim životnim situacijama, tako sam i ja iz neke navike naučila staviti maskaru. Moj ritual prije izlaska je maskara. Zašto, eto zato!

Jučer, recimo, uvezujem jedan seminar u Pošti i priđe mi likan koji stoji tik do mene i, ničim izazvan, nonšalantno započne spiku: "Aha, maturalna radnja ili tak neš, super, vidim, vrijedna cura...!" What the fuck, kretenu, jel te netko nešto pitao!? Nakon toga je slijedilo upucavanje tipa: "A faks, super, koja godina, koji faks, koji profesor, šta ću dalje, bla, bla!?" Helou, stranče, jel bitno!? Jel ti ja nešto značim u životu!? Jesam ti postavila protupitanje, započela konverzaciju!? Daj ono, probaj shvatit iz mojih kolutanja očiju da me ni najmanje ne zanima što radiš, čim se baviš, koliko djece si napravio i koliki ti je kurac u santi leda. Zabole me! Samo sam čekala da mi se predstavi, nahvali i da mi kaže kako je stigao sa najnovijim modelom be-em-vea, rođaci, BE-EM-VEA! Jebote! Srećom, iza mene je nastao red i izvukla sam se vidnom činjenicom da će uskoro prolom oblaka, a ja hitno suha moram stići do faksa. Kao da su mu sve lađe potonule. Vidjelo mu se u micanju donje vilice kako pokušava još nešto izustiti, ali sam se brzinom svjetlosti stvorila ispred izlaznih vrata i neokrećući se nastavila šprintat prema faksu. Nikad mi toliko taj faks nije bio bitniji.

To je jedan od boljih uleta. Lik je fino kulturno prišao, kulturno se upoznao, kulturno postavljao pitanja ko da sam na pripremnom ročištu za glavnu raspravu, samo, jbg, to sam ja, nije moj tip, nitko nije moj tip. Da si Johnny Deep, brijem da ne bi bio moj tip. Utuvila sam si u glavu da u Osijeku NITKO nije moj tip! Valjda je to sve psihološi i moje negiranje bilo kakvim uletima, al tak je, jbg, dečki su mi totalno asexualni! I cure! ;)

Jednom mi lik uleti polupijan na sred šanka u birtiji subotom navečer i, ne znam otkud mu tako glup ulet, da mi ušilji foru kao: "Veća si od mene, nice, samo ja kad stanem na svoj novčanik, ja sam veći od tebe!" Isustimater, bolje da si šutio. Gdje ti je intelekt moronu!? Ja barem ne izgledam kao sponzoruša, ne ponašam se kao sponzoruša, pijem pivo, po mogućnosti u što većoj ambalaži, grizem nokte (pa čak i umjetne), družim se s dečkima (prijateljima), ne preferiram čašćenja nepoznatih likova, nemam velike sise i ne trudim se natrpat krpice da bi mi dekolte izgledao što primamljiviji da bih uz pomoć cica uspjela navuć nekog frajera. Jednostavno, ono što volim NITKO u ovom gradu nema, a to je spika. Trunčica razgovora koja ne vodi vidno odmah do karačine, trunčicu napetosti neke, nedostižnosti, konverzacije. Za konverzaciju je potrebno dvoje ljudi, a svi dobro znaju da se sa mnom itekako da razgovarat, em što puno pričam, em što uvijek imam nešto za reći i gotovo nikada se ne dogodi da ostanem bez texta. Dal ću ikad dočekat da me pogleda, ne daj bože i priđe netko tko je zaslužio da ga ne otjeram nakon jedne jebene rečenice!?

Photobucket - Video and Image Hosting

Ne budite primitivci, dajte nam barem nešto od spomenutih stvari! Nije ni čudo što je većina cura u gradu nezadovoljna muškom populacijom. Ako ste pijani ne znači da vas to opravdava, pijana i svakakva budem i ja pa se ne prosipam baš za svakim tipom koji prođe pored mene u nadi da će mi kurac past s neba.

Kupite si Bonton, pravila ponašanja, ima je na svakoj benzi, nije veliko štivo, tek par desetaka stranica pa umjesto partije nogometa na playstationu svaki dan pročitajte barem dvije stranice i onda uletavajte curi sa spikama. Ako vam i tad ne upali, onda ili ste toliko ružni ili ste naletili na neku koja vas je uspjela prokužiti. Sve može, samo neeeemojte sa spikama tipa: moj novčanik je veći od tvog ili jesmo se već negdje sreli ili Ivana, nisi li to ti!? Blaaahhh, otrcano i staromodno. Na to nisam padala ni u osnovnoj pa neću ni sada.

Udaljavate nas... je li to ono što želite!?

Photobucket - Video and Image Hosting

...

have a nice day!

- 15:30 - Proseri se (2) - Iskakaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kurac, palac, kiseli krastavac i još štošta...

Linkovi

  • Za svaki normalan dan...

    Coca+Villa+Pepe Rubio - La Noche (za ježenje)

    Enigma - Snow Of The Sahara (za uživanje)

    Depeche Mode - Enjoy The Silence (za after party)

    Evanescence - Going Under (za glaščinu)

    Angie Stone - Wish I Didn't Miss You (...)

    Alicia Keys - Butterfly (rmx) (za leptiriće)

    Armand Van Helden - My, My, My (za Zrće)

    ***

    Elemental - Romantika (za sve muške koji misle da su frajerčine i sve pametne žene koje ih mogu prepoznat)

    Natalie Dizdar - Zamijenit ću te gorim

    Jammat - Putujem

    Meritas feat. Massimo - Odjednom ti

    etc.

  • Image hosting by Photobucket