Zrćomanka i zrćomanije

ponedjeljak, 28.11.2005.

Jedan bez naslova

myspace

myspace graphics



Evo i mene malo. Znam da sam pička i da, po tko zna koji put, zaboravljam na svoje odluke, al da nema ovog dosadnog posla vjerojatno se ni sad ne bih sjetila.

Glavni i osnovni razlog je što nemam vremena. Ovo bi bila prokleta laž da nema interneta, al otkad sam uzela Max adsl stalno visim na netu prčkajući po svemu i svačemu, najviše na skidanju kojekakvih bedarija. Naravno da onda nemam vremena. :) Zapravo, otkrila sam i da postoji bela koju igraš s ljudima, uaaauuu. Sad sam stalno tamo, nema me država. :)

Nikad nisam vjerovala u te slijepe spojeve dogovorene preko chatova i sl. internertskih shema do neki dan. Stojim pri tome da ni danas ne bih otišla na "spoj" s nekim tko mi baca neke ulizivačke spike, al sam se nagovorila da izađem s curom. Dobro, ajd, ženom u godinama. :) Dogovorile kavu i ne vidim tu ništa loše jer se žene ne moram rješavat, odnosno smišljat neke glupave izgovore, a ako je ne poželim drugi put vidjet, shvatit će sama. :)

Dotična osoba me razuvjerila u moj skepticizam (premda se trudim i dalje svoje tjerat) tako što mi je iskreno objasnila kako su joj danas najbolji prijatelji i ekipa ljudi koje je upoznala ni manje ni više nego na beli. Ljudi se druže na razne načine bilo to meni dobro ili manje dobro. Mislila sam da su, ekipa koja brije na netu i ima čitavu kolekciju igrica u stanu neki jebeni freekovi ili popularno geekovi koje ja ne razumijem niti ću, al sam vrlo brzo shvatila kolko i ja imam prokletu naviku svo svoje slobodno vrijeme provesti ispred kompa. Vjerovala ili ne, postala sam ovisnik o beli. :)

Iznenadiš se katkada i u sebe, al bolje ti nego netko drugi. Ipak sam sebe najviše cijeniš i poštuješ... Uostalom, učimo o sebi sve dok živimo, imam vremena spoznat se... dug je život.


Cursors


- 13:51 - Proseri se (0) - Iskakaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kurac, palac, kiseli krastavac i još štošta...

Linkovi

  • Za svaki normalan dan...

    Coca+Villa+Pepe Rubio - La Noche (za ježenje)

    Enigma - Snow Of The Sahara (za uživanje)

    Depeche Mode - Enjoy The Silence (za after party)

    Evanescence - Going Under (za glaščinu)

    Angie Stone - Wish I Didn't Miss You (...)

    Alicia Keys - Butterfly (rmx) (za leptiriće)

    Armand Van Helden - My, My, My (za Zrće)

    ***

    Elemental - Romantika (za sve muške koji misle da su frajerčine i sve pametne žene koje ih mogu prepoznat)

    Natalie Dizdar - Zamijenit ću te gorim

    Jammat - Putujem

    Meritas feat. Massimo - Odjednom ti

    etc.

  • Image hosting by Photobucket