Zrćomanka i zrćomanije

ponedjeljak, 14.02.2005.

Valentine's Day...

Moj prvi dan zaljubljenih da ga provodim sama (ako se ne računaju kolege i prijatelji). Prvi put nakon 5 godina. Pokušavam se sjetit kako sam to nekoć podnosila, al blijedo se sjećam samo nekih sitnih detalja, primjerice da sam se jedno Valentinovo razbolila i ležala u krevetu s gospođom temperaturom od 40 Celzijevih i da mi je bilo gore nego sad. Malo dramatiziram, al moram, takav je dan. Tješi se! :)

Majčica moja mila me danas obradovala s prekrasnom žuto-crvenom ružicom i bombonjericom u obliku srca, a tko će ak ona neće. Doduše, i psu je kupila neke grickalice i kaputić (što je meni strašno smiješno jer kaputića ima svih boja i materijala), a k'o da konta da je TAJ dan. Bolje da joj je momčića nekog nabavila... :)

Da prijeđem na onaj dio bez poante kojeg sam htjela naglasit...

Sjedim danas ja na poslu, piskaram, zovem ljude i upisujem potrebne podatke u komp i sjedim tako 8 sati. Uopće na pauze nisam išla, što inače nije običaj. Iskoristila sam svoju od pola sata na kojoj sam bila jadnih 20 minuta, pojela pola sendviča i natrag na posao. Svaka firma bi bila sretna da me ima. :) Nisam mogla izdržat sve te fore i fazone za današnji dan. Hrpa cura sjede u "sobici za pušenje" ((dalje: (ako bude - sobici)), listaju kataloge vjenčanica i ukrasa za vjenčanje i pričaju kud koja večeras ide s izabranikom svoga srca. Svaka, pa čak i ona koja mi se najmanje sviđa i koja uopće ne liči na žensko, ima s kim provest današnji dan. Osim mene. Pih! Došlo je do toga da sam imala onaj tupi pogled na licu, kao ništa se mene ne tiče, ne mogu vas više slušat, k'o da imam jebeni PMS i da su svi odreda morali pitat koji mi je kurac jer nisu navikli da šutim i ne pijuckam kavicu s njima. A nisam bila baš ni rječita. Eto, ima i nas samotnjaka na današnji dan kojima se uopće ne posvećuje pažnje. I nama treba neka lijepa riječ i pokoji prijedlog kako sam provesti mirnu večer. Kad bi se bar mogli sami sa sobom zabavit kao s drugom osobom, a svi kao pričaju kako sebe voliš najviše na svijetu. A kako to pokazat!? Buci-buci pred ogledalom!? Kako da ne! Lakše ću pričekat da dođe plaća pa ću si kupit nešto lijepo...

Svim zaljubljenim dušama SRETNO, nisam ja baš tako pesimistična k'o što možda sad izgleda. :D

- 17:24 - Proseri se (2) - Iskakaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kurac, palac, kiseli krastavac i još štošta...

Linkovi

  • Za svaki normalan dan...

    Coca+Villa+Pepe Rubio - La Noche (za ježenje)

    Enigma - Snow Of The Sahara (za uživanje)

    Depeche Mode - Enjoy The Silence (za after party)

    Evanescence - Going Under (za glaščinu)

    Angie Stone - Wish I Didn't Miss You (...)

    Alicia Keys - Butterfly (rmx) (za leptiriće)

    Armand Van Helden - My, My, My (za Zrće)

    ***

    Elemental - Romantika (za sve muške koji misle da su frajerčine i sve pametne žene koje ih mogu prepoznat)

    Natalie Dizdar - Zamijenit ću te gorim

    Jammat - Putujem

    Meritas feat. Massimo - Odjednom ti

    etc.

  • Image hosting by Photobucket