Zrćomanka i zrćomanije

petak, 11.02.2005.

Me, myself & I

Nova godina... Svake godine pred Novu odlučujem o "važnim" stvarima koje trebam rješavat i nikad ništa nisam napravila. Tako sam i sad, pred Novu, odlučila počet scribirat nešto, otvorila blog (pod drugim imenom), napisala par rečenica i stop. Nažalost, tako stvari stoje svake godine i sve započeto ostane nedovršeno. A mrzim to! Tip sam osobe koja je kritična prema takvim stvarima, tobože nisam ja takva, a u zadnje vrijeme sve što radim, ne odradim do kraja. Blah! Iskreno se nadam da ću se posvetit malo svojim mislima i željama pa svako malo osvježavat stranicu radi opće i svoje dobrobiti. :))
Ne sjećam se kad sam knjigu pročitala, osim onu dosadnu ispitnu literaturu koju nitko ne čita s guštom. E, pročitala sam nedavno stari dnevnik iz srednje i kidala se od smijeha. Ajme majko, kakve su me stvari onda morile. Glavna preokupacija je bila dal' otić na prvi sat il ga provest u "Mišku". Jebate! Ne mislim da sam sad neka super zrela osoba, još sam u razvijanju i traženju sebe, iskušavanju novih, zanimljivih ljudi i situacija, a nisam tak ni stara da bi me to bediralo. 24 kuke nosim na "plećima" i osim što imam išijas i kojekakve razne boleštine, dobro sam. :) Šalim se, naravno.
E sad, kako i šta me ponukalo da ponovo počnem scribirat...!? Nedavno sam čeprkala po internetu i pokušavala pronaći nešto i igrom slučajnosti (kako to obično i biva) naletila na jedan zanimljiv blog. I tako čitam ja njega (čita on mene), :) i postanem ovisnica o čitanju tuđe intime. I tako mene pukne, zašto i ja ne bih pisala o svojim bedastoćama i hranila tuđe umove. :) Nisam mišljenja da će se baš moj blog, obične smrtnice, čitat, al čitat ću ga sama i bit sretna. :)
Bilo kako bilo, upotpunit ću si život novinama i počet iz početka. Kasnije možda otkrijem o čemu se sve radi, zasad ću bit kratka, ovo je ipak prvo piskaranje pa da mi se ne zapale prstići. :)
See ya soon...

- 17:58 - Proseri se (2) - Iskakaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kurac, palac, kiseli krastavac i još štošta...

Linkovi

  • Za svaki normalan dan...

    Coca+Villa+Pepe Rubio - La Noche (za ježenje)

    Enigma - Snow Of The Sahara (za uživanje)

    Depeche Mode - Enjoy The Silence (za after party)

    Evanescence - Going Under (za glaščinu)

    Angie Stone - Wish I Didn't Miss You (...)

    Alicia Keys - Butterfly (rmx) (za leptiriće)

    Armand Van Helden - My, My, My (za Zrće)

    ***

    Elemental - Romantika (za sve muške koji misle da su frajerčine i sve pametne žene koje ih mogu prepoznat)

    Natalie Dizdar - Zamijenit ću te gorim

    Jammat - Putujem

    Meritas feat. Massimo - Odjednom ti

    etc.

  • Image hosting by Photobucket