..:: grOmchinA::..

subota, 21.01.2006.

..::split-SKA- .sramota::..

Za one koji neznaju ima nekih misec dana ja san jadan ima salmonelu. Jeba joj pas mater. I tako ja skoro pa u nesvist, riga po cili dan, jedva sta na nogama i naravno završia u bolnici. Temperatura 41 i nikako ne pada... Doktor ka pita šta mu je..zamisli..nebi da je moja mater doktorica pa zna šta mi je, jebote nebi bia tu da znan šta mi je..al eto.. onda nakon 2 ure ka možda je salmonela( a taman povratia 4 puta) i eto nakon teške muke da on meni 3 boce infuzije. Ka bit će njemu sve dobro neka njega doma. Nakon dva dana evo mene opet jedvo me dogurali do bolnice...Ka sad je drugi doktor, zabrinia se i govori ka da će me ostavit u bolnici, mater mu govori pa bili smo već, a onaj debil nas potra... i tako ostavi mene u zadnju sobu na kraju hodnika, ispucali zidovi i cili išarani, svitlo neradi, ka ni grijanje, nema tv, nićega samo mi još dva željezna kraveta prave društvo. Tako navećer ka tribaju mi bit posjete, al glupaća od sestre nadrkana nije nikoga pustila, naravno moji prijatelji hoooooligani, ušli negdi kroz prozor i prošuljali se do mene. Ja nisan bia u stanju govorit i nisan moga zvat sestre koje su na početku hodnika pile kavu(dabogda in prisila) meni tribala kanta ili nešto jer san stalno riga, ali ništa.. ona ka ..nećeš tu rigat, poćela se derat, ka aj u wc, naravno wc je u drugoj sobi, a ja nemogu stat na nogama. I tako kad su ovi vidili da nemogu govorit, posvađali se sa sestrama i eto na kraju užicali da mi donese malo ćaja. Naravno ćaj ladan i bez šećara jar navodno nesmin šećer, al pošto nesmin ništa jest, eto kljukali me ćajen neki indijski, gorak ko srbin. Onda nakon pet šest dana kad mi je bilo bolje, poća se ja derat..SESTRO... i tako njon dopizdilo šta meni stalno nešto triba, jer nisan moga san livat ćaj, jer mi je u ruci stršila guma od infuzije i zakljućala mi vrata, i ka šta si dosadan... dalje mi se stvarno neda, jer mi se već povraća kad se sitin...JEBEŠ BOLNICE i male doktorčiće, same gube i kmice....ona kurva od sestre plaćaju je da mi dva puta na dan ulije ćašu jebenog ćaja, a njoj i to teško...Ćuvajte se, nemojte se slućano razbolit, jer će vas gube dokrajćit,a ako se i razbolite, šuti i trpi....psssst

- 17:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #