..:: grOmchinA::..

srijeda, 04.01.2006.

..::SkicaTeamSplit::..

Puno me ljudi pita ka šta je to skica team, evo sad ću probat nekako to objasnit. Ja (shime), Soak, Ivan.tk(aras) i Demo(bivši član skice team), smo osnovali tu ka skicu. Svi smo se znali od prije, a vezalo nas je to šta smo ćesto išli crtat grafove, i tako kad smo počeli skupa izlazit, taj tadić nas je odjeba jer je naša curu. Taman kad smo osnovali tu skicu za par dana je bia i škartan. Znaći mi smo tili složit neki web sajt i nismo znali koje ćemo mu dat ime, i pošto smo uvik nešto šarali, nazvali smo ga skica team( ja, soak i aras). Ljudi su nas počeli ozbiljno svaćat i zvali su nas skica team, tako nakon nekog vrimena za soakovu krizmu ja i aras odlućimo mu napravit neko iznenađenje i napravimo tri prišive na kojima piše SkicaTeamSplit. Te prišive smo sva trojica negdi zašili, najćešće na spice pa su nas tako već ljudi počeli ispitivat ka jesmo mi skica team i govorit nan da imamo dosta tagova ili potpisa po gradu. Nakon nekog vrimena smo svatili da nas je malo i napravili smo još jednu prišivu Ljulji (Mario Ljulj), i tako nas je sad četvero. Ja i soak i dalje se bavimo grafitima i tim sranjima, aras je napravia par novih sajtova i uskoro ćemo objavit naš glavni sajt koji je isto aras napravia na kojem će bit priko tisuću slika i pizdarija, ljulja se već dosta bavi muzikon, svira klavijaturu predobro i zna dosta ska obrada, već je svira sa dosta bendova, a zadnji bend u kojem svira su Stigmasi. LJulja bez uvrde ali bend ja GEJ, totalni pederi, dobro nećemo ih više crnit već su masni. Evo sad kad bude ta nova stranica objavljena stavit ću link negdi sa strane pa obavezno sinjajte. Ska Ska Ska...

- 13:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #