28.03.2006., utorak

Snaga volje ili natjecateljski duh

Primjećujete li da ljudi često govore da nešto ne mogu. Poput onog: 'Joooj, taj posao nije za mene, ja sam totalno neorganizirana.' Ili: 'Joj, ja ti ne znam kuhati, kako ti je to uspjelo, ja to ne mogu nikako.' Ja nema šanse da priznam da nešto ne mogu ili ne znam. Mučit ću se s tim makar pukla.
Primjer prvi: auto škola.
Priznajem, u početku mi vožnja baš nije išla. Svi su me uvjeravali da je najbolje ne isprobavati voziti prije auto-škole da se ne pokupe krive navike. Krivo. Onima koji su prije pokušali, radnje poput mijenjanja brzine i okretanja volana:), prije su postale rutina. Ja sam bila uvjerena da se auto vozi jednako kao bicikl. Volan se fino može okrenuti samo za 180 stupnjeva, kako ga okreneš tako ide, ne treba ti 'ajnšlag'. Kako se to književno kaže? Manevarski prostor? Nemam pojma. No, iako mi u početku nije baš išlo, nisam se predavala. Testove sam položila od prve, ali sam vožnju pala - od prve - i druge:) I još me instruktor poslao ranije na ispit, kao ja sam to savladala prije vremena. A-ha. On je imao manje posla i uzeo lovu prvo za neodrađene, a onda i nadoknađene sate. Kad sam položila, nisam dala mjesta strahu, iako je trema bila prisutna. Vozila sam svaki trenutak koji mi se pružao uz nervozne komentare iskusnijih muških suvozača. Zahvaljujući tome danas sam prava mala profi-vozačica:)
Primjer drugi: faks.
Od prvog dana sam slušala komentare: 'Ovaj profesor ti je koma, kod njega nitko ne prolazi, prebaci se drugom.' E pa nisam. Niti jednom nisam zamijenila profesora. Sve Groze sam položila, heh, he, pa nek se grizu luzeri koji su išli par put na ispit kod lakših profesora.
Na drugoj godini sam se prebacila sa dvogodišnjeg na četverogodišnji studij. Morala sam polagati razliku matematike koju nisam slušala. Moja generacija se naplaćala instrukcija, a ja sam kopala i nalazila rješenja sama. Izašla sam prvi put na ispit, pa drugi, pa treći i tek peti put položila, ali bez dana instrukcije. Ista ekipa još i danas polaže:).
Primjer treći: stručni ispit.
Nakon godine dana radnog staža trebalo ga je položiti. Svi krenuli na seminare jer bez toga se kao ne može položiti. Bitno je da vas upišu da ste ga platili. Svi išli, ja opet ne. Pred ispit ljudi na Apaurinima i Praxitenima, ja mirna (dobro ne baš skroz:), čekam svoj red. I gle, položim.
Ima toga još...
Ljudi vjerujte u sebe. Ne dajte da vam govore da nešto ne možete. Vi ste jači od svega i svih. Nema te sile koja vas može zaustaviti kad nešto naumite. Osim možda malo umora:)
Go for it!

- 08:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj ispušni ventil. Nekad sam mala, a nekad velika šizika. Trudim se biti što manja. Zato imam vas, da ne šizim doma:)

copyright © 2005-2009 Shizika

anspik: ...ne postoji predmet u mojoj kupaoni koji mi bar jednom nije pao u WC školjku...
uj....tikojiblog: sve se vraća ak' se plaća kreditnom karticom.
tko rano rani nikad navečer nije vani.

demjan: ...nitko nije sto posto siguran u sebe, ma koliko imao masku stijene na licu i nitko nije viši čovjek od mene ma kako se želio prikazati takvim...
suzette: Ako te život dovede u stanje koje ne možeš podnijeti, ne pokušavaj ga riješiti na silu. Jednostavno ga stavi u NZBDU (nešto za Boga da učini) kutiju. Sva stanja će biti riješena, ali u njegovo vrijeme, ne tvoje. Kada se jednom stavi u kutiju, ne moraš više brinuti. Naprotiv, usredotoči se na sve prekrasne stvari koje su ti darovane. (NN autor)
novac: I na kraju dolazim do uvijek istog zaključka, a to je da će UVIJEK vrlo mali broj ljudi uspjeti postati bogati. Ove druge to uopće NE zanima. I zato zaboravite na konkurenciju. Koja konkurencija? Za tih par posto ljudi uvijek ima dovoljno prostora na tržištu i uvijek je pravo vrijeme za pokrenuti biznis, a ostali će se već negdje požaliti.
tiffany: ...nema tih kostura u ormaru koji ne zaplešu s vremena na vrijeme...

Free Web Counter

Free Hit Counter

oni su me prvi stavili na naslovnicu:
alternativa naslovnici
sponzori:
Blog
Monitor
dragi blogeri:
Moix
Tania
Demjan
Doturka
Kotlovinac
Tu bih ja htjela biti
Životinjica
Bauštela
Fashion
Penellope
Cosmo girl
Playboy
Ljekić
007
Pod stresom
Akvarij
Parižanka
Trill
Zeko
red smijeha:
Škola apsurda
Zločka
MT
red korisnih savjeta (novaca nikad previše:)):
Lova
red zanimljivih fotki:
Fotograf

'Da se udala za mene, vjerojatno bih, kao pravi muž, ponekad i zaboravio taj datum. Ovako, zapamtio sam ga zauvijek...'
'Osjetio sam u bradi laki drhtaj, jeku jedne davne groznice, za koju sam mislio da umire kad te obuzme, i da se više ne može vratiti ako je jednom preboliš…'
'Jednom sam poželio da me ti nazoveš kad budem sam... I kad budem daleko... I eto, prva želja mi se ispunila... Nadam se da na drugu neću morati toliko čekati...'
'Utakmica je najavljena kao velika, u što sam naivno povjerovao zaboravivši da su velike stvari uvijek nenajavljene...'

(Balašević)

'Najviše dobivaš od onog što najmanje trebaš.'
'Žena nikad ne zaboravlja muškarce koje je mogla imati, a muškarac nikad ne zaboravlja žene koje nije mogao imati.'
'Sve dobro u životu je ilegalno, nemoralno ili deblja.'
'Život se pogoršava pod pritiskom.'
'Svatko ima plan za bogaćenje koji ne uspijeva.'
'NE ŠIZI - VRATI!'
(to moram naučiti :)
'Vjerojatnost da se nešto dogodi obrnuto je proporcionalno poželjnošću istog.'
'Mogućnost uvijek kuca u najmanje mogućem trenutku.'
'O seksu svi lažu.'

(Murphy)