Male stvari...

I tako ja sada nemam mnogo razloga voljeti,
ali unatoc tome volim i sretna sam zbog toga.
Nemam razloga ni oprastati, ali oprastati moram...
Tesko je pitati i saznati sto ce biti sutra, ali zivimo
tako jednostavno mora biti...
Ja nisam bolja od svih, tek sam jedna u nizu...
U nizu od mnogo dusa koje je Onaj Odozgo stvorio.
Nemam prava, imam ono sto mi ponude,
imam ono sto mi daju, imam nadu i vjeru
da ce jednom svima biti bolje...
Ne mogu dobiti nemoguce, ali se mogu nadati nemogucemu,
mogu disati, mogu voljeti, mogu se kretati, mogu misliti,
mogu sto hocu, a ne mogu nista...............
Zalosna je spoznaja neznanja, zalosno je misliti da mozes sve,
a ne mozes nista, jer nisi dovoljno jaka, nemas utjehu ni u
kome, nemas se kome obratiti kada ti je to najpotrebnije.
Tesko je nositi hrpu sjecanja i ne imati ih podijeliti s nekim
tko te nece osuditi. A ni sva sjecanja nisu ruzicasta...
Imam li na ovom svijetu netko tko je spreman zapaliti
svijecu i za mene, nekoga da me se sjeti sa radoscu
i nostalgijom. Ponekad je covjeku dovoljan pogled,
gesta ili cak jedan cvijet da bi se osjecao posebno.
Ali danas se nema vremena za male stvari!


Napisano: 19.09.2006

06.06.2007. u 15:56 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #