gramzljivi prokletnici predobrih namjera

četvrtak, 11.12.2008.

ljudska glupost, obećavanje, gaženje danih obećanja ili kako postići da se zakinuti zaposlenik osjeća još usranije?

Prvo se ispričavam za svoj vokabular i psovke, i molim one kojima je to previše, da ne čitaju. Da, i inače psujem, ali malo, al kad me razpizde onda sam luda!
Kroz zadnjih nekoliko blogova mogli ste pratiti moju borbu za povišicu koju sam trebala dobiti još početkom ove godine, pa polovicom ove godine, a svaki put je odgođena, pa sam na kraju stvari preuzela u svoje ruke i tažila obećano, i sad već dobro debelo zasluženo! Od dana od kad sam ju tražila, vozali su me, šaltali, davali mi glupave, neozbiljne i neke skoro pa nemoguće zadatke ne bi li me sjebali. Sada kad me nisu uspjeli zajebat s tim zadacima i kad nemaju argumenata da mi ju ne daju jer sam im napravila sve kaj su tražili, sad su rekli: nema povišice, oni ne preuzimaju odgovornost za nešto što mi je obećao netko drugi. Molim????????? Obećala mi je ova usrana firma u kojoj sam već više od godinu dana, obećao mi je direktor koji je bio onda direktor i koji je još uvijek direktor, obećao mi je direktor koji me zaposlio. E sad kad je taj direktor još uvijek tu, on je svoje ruke oprao i prebacio odgovornost na koorporaciju, a novi PM za ovu regiju je samo rekao da je on tu tek nekoliko mjeseci da on nema namjeru ispuniti ono što mi je netko drugi obećao. Taj socijalistički idiot koji se pravi da je kapitalista, još je izjavio da to nema nigdje napismeno. A gle, ima živog čovjeka koji ne poriče činjenicu da mi je obećao povišicu, gada to ne jebe. Škrta gamad usrana.

Samo ga čekam da mi se pojavi tu u uredu. Samo ga čekam da me pita kaj ima za popiti, ona ću mu reć da nema ništa jer firma ne plaća. Maknut ću sav papir za dupe brisat, kad ide na zahod da se zasere u svoje gaće, jer mi ni rit-papir ne plaćaju već nekoliko mjeseci nego ga kupujem iz svog džepa! Mrš gamad odvratna usrana.
Dala bi otkaz ovog trena da mi ne treba staž/ugovor na neodređeno za dizanje stambenog kredita. Kaj je najbitnije ne znam ni dal ću dobiti kredit zbog nisam-ja-obećao-neću-ja-odobrit-povišicu majmuna gologuzog. I ode u vjetar deset soma eura kapare.
Ako netko ima špagu u privednoj (tam ću dizat kredit jer su najpovoljniji) nek mi molim vas javi. Stvarno mi treba taj kredit. Da, stvarno mi treba robija od 30 godina i 500eur mjesečno. Odnosno, da mi očajnički ne treba, ne bi ga ni dizala, ali mi treba!

I onda se ja pitam zakej me steže u dijelu gdje je nekad bila žuć, zakej ne mogu spavati po noći, ujutro se budim s podočnjacima do koljena, zakej ne mogu jesti pa se šopam, ili zakej pregladnim i onda se najedem navečer kad dođem doma i digne mi se želudac. Ko zna, možda vam idući post pišem iz Vrapča ili Jankomira, jer budu inzistirali da uzmem laptop, internet i mobitel sa sobom u ludnicu jer im nema tko sve ovo voditi. Idiotiiiiiiiiiiiiiiiiiii, zbog vas bum završila u jebenoj ludnici!

Protestiram, prestajem se truditi, radim samo najnužnije, ostalo me ne zanima, ili radim kad me netko zove radi dedline-a, a uskoro bum i ja imala svoj dedlajn jer već polako pucam po šavovima. A mislim da mi je osobni dedlajn dan kad bum vidla dal budem i kolko dobila božićnicu.

Dakle, veza u privrednoj za dobivanje kredita, dobar broker... javljajte se!

11.12.2008. u 11:35 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com