< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e da ko sam ja ... pa to sad nije bitno,znat će to neki od vas...prebivam u brinju, he he zanimljivo ali ne stalno, malo sam u zg malo kod kuće i tako se vučem već 4 godine a ča bi mu, takav je život smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
annyy.blog

STIHOVI

Voljela bih samo malo proviriti u svijet prošlosti.
Pomirisati ljeto, osjetiti ljubav, dodirnuti tebe...
Ne tražim mnogo, samo minutu dvije,
da budem tamo gdje nitko bio nije.
Samo zrno magije i bit ću tamo, baš kao i prije.
Tamo gdje nitko nije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 07.10.2007.

Zagreb mi se vratio...

....ili ja njemu?! Ma dobro, svejedno ali mislila sam da ću čekat cijelu vječnost a sad kad je sve tu opet mi je žao. Faks kao faks, sve je isto ko u srednjoj, tražiš neku normalnu facu da možeš počet nešto gradit ali sve je to nekako usiljeno i čini mi se kao da svatko gleda svoje interese..Možda sam u krivu, ustvari, toplo se nadam da jesam jer nebi mogla podnijet neke stvari ispočetka koje su mi se jednom davno dogodile u srednjoj.

I tako ja prvi dan krenem na uvodno predavanje. Vani je još magla, ulazim u lift i spuštam se sa 14. kata nebodera u Sigetu. Lagano do stanice, pa klasično tiskanje u tramvaju i ponovo prepoznavanje onog odvratnog osjećaja da mi netko puše u vrat dok pokušavam uhvatit slobodnu štangu da ne odletim preko pola tramvaja..I tako ja izađem točno ispred faksa. Pogledam na mob i shvatim da sam došla prerano. I sad gledam ljude oko sebe, neki se znaju ali neki su tako izgubljeni da bi im rado dala kartu njihovog uma da se malo pronađu u njemu.. Nakon nekog vremena uđem u dvoranu, ima nas nekih 130 i opet sam počela osjećat fobiju da će mi ponestat zraka u onoj gužvi, ali hvala Bogu nije! I tako sam se upoznala s par cura, čine mi se ok pa ćemo vidit kako će to izgledat u budućnosti...

to be continued



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>