Razmišljanja jedne vučice

nedjelja, 19.05.2013.

Jesen proze



Stavljanje gliste na udicu kao mamac za ribe djeluje vrlo ljigavo, no htio sam biti što bolji u tome kako bih zadivio Petru. Ona to naziva vrhunskim sportom džabalebarenja, dok ja to povezujem s operacijom uklanjanja crvuljka. Mnogi će sada pomisliti jao koji papak, ali doista za mene takve pipljive i dosadne stvari su jednake boli. Nedavno sam dobio nadimak mamin sin. Kao da oni znaju uopće što to znači. Uvijek sam mislio da će cure za mnom trčati kao lude, barem je tako moja mama govorila, no dogodilo se obrnuto. Nikada nisam ni imao sreće previše sa curama, pa sam bio obilježen s nadimkom „smotani Matija“.
„Ma što oni znaju o meni!“ - ljutito sam zavitlao štapom, no moja glista je završila u plićaku. Jučer sam Petru zvao kod mene na kajgane, no ona je drsko odbila grickajući papaju te rekavši: „Ja sam na dijeti!“. Vjerojatno misli mene zavarati s time, ali ona je i dalje za mene bucka Petra. Glasan šum iza mene me natjerao da prestanem tražiti glistu te da se posvetim ogromnom stvorenju koje je nalikovalo na tapira. Zatrčao se ravno u mene te me srušio na zemlju. Počeo je cviliti. Od straha se nisam ni pomaknuo. Činila se kao da će se oploditi. Rukama sam napipao u džepu mobitel koji ima funkciju dodirnika. Obožavao sam svoj mobitel. Bio je tako podatan. Spašavao me u školstvu, u dosadi, te pozamašno mi je pomagao da osvojim moju Petricu.
Upoznao sam je dok je popravljala karburator na ćupriji. Bilo je iznimno hladno, ali ugledavši nju istrčao sam iz kuhinje u majici i hlačama. Pristupio sam joj komentirajući kako je ovdje prozračno, pogledom usmjerenim prema deci na autu, želeći da mi nakratko posudi. No već na samom početku je odavala svoju drskost ignorirajući me sve dok ju nisam tiho nazvao kurtizanom. Zatrčala se u mene te me srušila na zemlju kao i ovaj tapir sada. Velikim rukama stiskala je moju majicu te prijetila kroz zube kako će mi pokazati sve zvijezde s neba ako istog trena se ne vratim nazad u rupu iz koje sam ispuzao. Meni je to djelovalo jako romantično iz njenih usta. Ustala se te mi pogledom prijetila. Htio sam još jednom lijepo krenuti s njom nudeći joj pomoć, no ugledavši ju kako vadi motornu pilu iz prtljažnika počeo sam trčati koliko su me noge nosile, ostavljajući „pluća na ćupriji“.
Uslikao sam tapira koji me neodoljivo podsjećao na nju te joj iznad slike napisao: „ Volim te bucka, jel te smijem zaprositi?“. Slika mi je pomogla jer sam od nje dobio odgovor:
“ Transvestitu jedan, strpat ću te u zatvor ne budeš li istoga trena došao i tražio ruku od mog oca. Slaba točka mu je usna harmonika, snađi se!“
Pustio sam suzu, samo nisam znao jeli to bila suza radosnica.

- 18:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #