< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari OK/Fuck Off

šo je ovo??

ovaj blog sam napravio iz čiste dosade..bit će svega...škola,prijatelji, zajebancija...dođite i komentirajte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moja seka


ovako...hm..ovo sam ja wave
zovem se VEDRAN... aka SHEVA =)
prezime: nije bitno =)
imam 14 godina...
živim u RIJECI...iz čega se može zaključit da navijam za RIJEKU =))

što da još kažem...normalan sam..bar mislim =)
evo sestra me tlači da ju spomenem pa evo ANJA..ljudi imam sestru ANJU.. i ona ima blog...napisat ću u linkovima...
što volim? hm...pa volim zezanciju, druženje, svoje frendove:Andrej,Došen,Kuste,Jakov;ostro..........
od cura:Laura,Sara,Elena...... ...imaih još al mi se neda nabrajat...valjda se neće naljutit oni koje nisam spomenuo...
i dobro..to je valjda to..o meni ćete saznat preko postova...
komentirajte mi

FORA SLIKA... =)

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


image hosting file hosted images

image hosting file


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...ZA SLIKE..

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words


NEKI LJUDI..POSJETITE IH!
...*ANJA THE SISTER*...

...DEČKI IZ RAZREDA...
..*STELL@*..
..*JeLeNa*..raz
...*daniell@*...
...*LucY*...
...*S@R@*...
...*@nn@*...
...*m@rin@*...
..*MiHaElA*..
..*NiVeSS*..
..*IRiNa*.. raz
..*AnToNia & DoRa*..
..*KaRLa*..
..*IRiss*..
..*MaTeA*..
..*IvAnA*..
..*Fr@nCYy*..
..**DeE-DeE**..
..*AnA*:.
..*STeFaNi*..
..*JuVeFaN*..
..*TeChNo bOy*..
..*SuZy*..
..*AvRiLkA*..
..*kastajerka IVA*..
..*PePeTrApA*..
..*RuKoMeTaŠiCe*..
..**SpALJeNa BIKY**..


..KOLIKO PUTA STE MI DOŠLI...
Free Counters
Free Counters

..A KOLIKO VAS JE TRENUTNO...=)
users online

..SOME PEOPLE...
..JA SPAVAM..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA DESNO S DUGOM KOSOM, DESNO JE VEKY DRUGI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BAHATI ĐOZO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ELENA LIJEVO, LAURA DESNO =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I to je to za početak,moram ih u hvatit da bi ih slikao =)


HM...RECIMO MOJA ABECEDA...
A: anja (seka moja)kiss
B: barca 4 ever
C: cure..mmmmmm..hehe
Č
: čokoladaaaaaaaaaa njami
Ć: neam pojma headbang
D: dr.house-odlična serija,svaka čast
:džem...valjda =)
Đ
: a daj neznam smijeh
E: elena, my friend =)
F: faca..ja sam faca thumbup
G: glazba...nemogu bez nje =)
H
: hrvatska..zemlja naša =)
I: ivan..frend..ima ih više, pa nek se traže =)
J: juha-mrzim ju...grozno
K: jedna prosta riječ, al nećemo govorit =)
L: laura, my friend =))
LJ: ljubav, ljeto... mljac =))
M
: mamaaaaaaaaaaaaa =)
N
: nadreality show..hm.... =P
NJ: njušku ći ti razbit..hehe..šala
O
: orbit žvakeeeeeee =))
P
: pag, piva..fuj =))
R
: rijeka moja (armadaaaaaaaaa)
S:
sara, my friend... =)
Š
: šatro rista, e =)
T
: tataaaaaaaaaa =))
U
: uvijek sam tu za vas..hehe
V: vedran..prekrasno ime =)
Z:
zagreb,purgerije užas =)
Ž: živjeli ljudi moji sto godina =))strong>

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Letters Gif Images

Letters Gif Images


Letters Gif Images

Letters Gif Images


Image hosting codes

Image hosting


Image hosting codes

Image hosting



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words




Alcool Gif Images

Alcool Gif Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Expression Gif Images

Expression Gif Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Java Script Will Erase All... Clip Images

Funny Java Script Will Erase All... Clip Images



Funny Saggy Skin Why Bother To Diet? Clip Images

Funny Saggy Skin Why Bother To Diet? Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



VICEVI!!!!!!!!!!!!!!!


Baca Hitler židove sa litice,dođe mu tata i kaže:sine što radiš,
a Hitler kaže:niš tata igram tetris sa židovima

Poslaže Hitler židove u staklenu zgradu
i kaže:koga vidim na prozoru streljat ću ga

Dolazi Hitler židovima i pita:koliko ti imaš
kila a židov će:17
dođe do drugog
i pita kolko ti imaš kila
a ovaj kaže:18
i dođe do trećeg i pita kolko ti imaš kila
a ovaj kaže 25
a hitler:DEBELJUCO!!!

Kaže tata ivici
ivice ajde igrat van nogomet
a Ivica kaže:tata pa ja sam
invalid,a tata kaže znam
zajebavao sam se

Šta nastane kad se kamion pun krumpira zabije
u djećji vrtić?
MUSAKA

četvrtak, 28.06.2007.

evoooooooooooooo me

Ljudi oprostite što nisam dugo pisao post,jer mi je
neš komp zezao nisam se uopće mogao konektirati.lud
hm..........o čemu da pišem.namcor
Pisat ću o tome kako sam ljubomoran na sve koji su na ljetovanju
a je ovdje crnčim u Rijeci i čekam 16.7 kad idem na Pag na tri tjedna....headbang
jako malo....
Jedva čekam petak kad ću se napokon potpuno riješiti
škole kad podignem onaj najružniji komad papira(svjedodžba)puknucu
Nadam se da će mi ovo ljeto biti kao prošle godine,
a šta znam možda i "upecam" nešto.
A vjerojatno sanjam.thumbup
Jedva čekam ekskurziju uf al će bit......ha ha ha.party
Želim svim mojim prijateljima suuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrr
ljeto nek se ludo zabave i odite na svaki party koji postoji u blizini
jer je samo ljeto prilika za to.wave
Hvata me jeza kad pomislim da će za godinu dana svo ovo društvo bitibang
na neki način zaborav,da dolazimo u neki novi svijet,svijet ozbiljnijih
ljudi koji ne čitaju garfielda....bez uvrede nekolicini ljudi...
koji ne uzimaju ljude zdravo za gotovo i da se sprdaju sa svima.
Ljudi ovo bi bilo sve.
UŽIVAJTE I NEMOJTE RADITI GLUPOSTI...HA HA HA thumbupthumbup


četvrtak, 21.06.2007.

Gotovooooooooooooo!!!!!

Evo me ljudi tek sam sad došao s mora..uf al sam izgorio.burninmad
Pošto će sad svi pisat o tome kako je završila škola,bla,bla,bla.smokin
Ja ću pisat o tome kako pripremit kuhanu lešo rajćicu s umakom od gljiva.njami
Zajebavam se,ajme jedva sam čekao da ovo sve završi,ova škola,ovo učenje,
ispitivanja i tako dalje.namcor
A mi smo specijalci.Išli smo na more u 11 do 4 po najgorem suncu.mad
Izgledamo ko crvene jabuke kolko smo izgorjeli.
Hm o čemu da pišem...hm
Aha jedva čekam da odem na Pag i da se maknem iz ovoga užarenog grada.Fujdead
Još moram dignut svjedodžbu,pa onda tek na Pag.rolleyes
Želim svima suuuuuuuuuuuuuuuuuupeerrrr ljeto
nek se svi super provedu i naravno da paze što rade.he he he
Uskoro mjenjam pol bloga,dizajn, pjesmu.
A sad se idem tuširat i nažderat i napit(vode).party
I za kraj ne znam kako se priprema ova rajčica

A evo par videa





Nogometne tuče

utorak, 19.06.2007.

Izvješće

Evo me ljudi nisam pisao post cijelo popodne jer sam bio na Krku s razredom.thumbup
Bilo nam je ludo ali jako,jako, jako vruće i neizdrživo.burninmad
Ali bilo nam je najbolje u Baški gdje smo jedva dočekali more i naravno okupali se.smijeh
Grupica nas:Andrej,Laura,Elena,Sara,Nina...koje će te oustalom vidjeti na slikama.wave
More je bilo jako toplo što i mije baš bilo dobro jer nam je pothitno trebalo osvježenje.smokin
Radili smo svakakve ludosti;špricali razrednicu,cure su nam se penjale na ramena....
Sutra još imamo karaoke nekakve,cijela škola sudjeluje.rofl
Mislim da ćemo dobit...(PODRŠKA CURAMA KOJE PJEVAJU)mah
Dobit ćemo neke nagrade, jedva čekamnut
Kako odmiče ovaj post mislim da je vrijeme da počnem stavljati slike
ili ipak ne.lud
Samo da još kažem pozdrav svim onima koje neću vidjeti prije kraja
škole,uživajte i pazite što radite
Boooook i komentirajte..
.
..


Free Image Hosting at www.ImageShack.usOvo je moja kao druga sestra Laura

Free Image Hosting at www.ImageShack.usA ovo je još jedna cool cura Elena

Free Image Hosting at www.ImageShack.usOvo je moj bivši najbolji prijatelj Andrej

Free Image Hosting at www.ImageShack.usNajljepše cure u školi zar nisu.
Laura ljevo Elena desno

Free Image Hosting at www.ImageShack.usSara i Nina
strava cure

subota, 16.06.2007.

Hello people

Evo me nakon rođendana od već spomenute najbolje frendice Laure.
Bilo nam je ludo,nadam se da nije samo meni bilo ludo i dobro.party
Prvo kad smo došli svi kod nje,smo se zajebavali i sprdali.rofl
A onda dolazi pizza koju nikad nisam vidio toliku.
Nije mogla proć kroz vrata pa su je morali okrenut na drugu stranu.zujo
A onda smo izašli van do parkića gdje smo samo na trenutak bili svi skupa.wave
Poslije toga smo išli u vrtić gdje je bilo jako zanimljivo,svi koji su bili tamo
će znat o ćemu prićambang.Sve u svemu bilo je super.Neki su govorili da im
je dosadnozijev,ali puno ovisi o društvu u kojem se nalaziš,ali vjerujte mi
iskusio sam to od nekolicine ljudi.Koji debili.Sam reko da mi je bilo super?
Ah da jesam.
Laura nadam se da sam ti bio dobro društvo i ne samo ja nego i svi
Ajde bok svima i naravno komentirate.
Recite jeli vam dobra pjesma
Evo danas je nešto kratak post za razliku od ova dva prije.
>

petak, 15.06.2007.

Bok ljudi

Evo, imam se svako malo prilike uvjeriti koliko neki ljudi mogu biti baš to – kukavice... naime, neki jednostavno nemaju onu hrabrost koju bi svaki čovjek trebao imati i obraniti svoje stavove i razmišljanja time da jednostavno budu iskreni!! Svi toliko pričaju o iskrenosti, kunu se uzalud, a zapravo se ne drže najjednostavnijeg pravila u životu-budi iskren i svi će te cijeniti radi toga!!!!! Neki niti ne znaju prihvatiti istinu kao nešto što bi se trebalo cijeniti, nekima je ona samo izlika da budu dvolični, a sve pod maskom «iskrenosti»... još uvijek mi nije jasno kako netko može gledati osobu u oči i govoriti jedno, a iza leđa, nekoj trećoj osobi, govoriti nešto skroz drugo??? Možda previše cijenim iskrenost i možda sam naivan kada pomislim da bi svi trebali biti iskreni, prvenstveno radi sebe, ali opet, malo si razmislim i shvatim da je to nekim ljudima ovisnost – biti dvolični...i što je to što te tjera da dok si u jednom društvu pošto-poto želiš ispasti FACA, a ustvari ni sam ne vjeruješ u tu ulogu? Dosta puta sam se uvjerio kako ljudi glume facu dok su u društvu, i onda, nedaj Bože da naiđe osoba kojoj ne uspiju prodati svoj ŠARM, odmah toj osobi pripišu epitete kojima bi donekle pokušali opravdati svoj jadni karakter!!
Neki su ljudi previše tašti, puni sebe(sad sam se sjetio jedne osobe AL NO COMENT) da bi uopće primijetili da postoji neka druga osoba, a da ne govorim o tome da priznaju da su u krivu... ja to smatram jednom od najvećih ljudskih osobina-priznati kada pogriješiš, al nekima je to samo nešto što se može zadržati za sebe,ali ne i izreći javno...kako neki ljudi nemaju tu hrabrost da pogledaju osobi u oči i kažu ono isto što su rekli toj trećoj osobi...? jednostavno, pojam iskrenosti nam nije svima identičan...a uvijek je lako shvatiti kada je nešto iskreno, a kada nije... problem je u tome što ti dvolični ljudi misle da ih nitko neće otkriti, al onda su valjda oni glupi jer podcjenjuju nešto što sami nemaju, misleći da to nema nikakav značaj.. u svakom slučaju, ljude koji nemaju hrabrosti pogledati u oči osobu i reći iskreno kako stvari stoje smatram nimalo vrijednima kao ljudskim bićima, jer kako drugačije cijeniti iskrenost?? I ako nemaju hrabrosti za reći ono što se podrazumijeva da bi trebali-istinu, kako će imati hrabrosti učiniti nešto za što stvarno treba velika hrabrost?-NIKAKO!!! Živjet će u zabludi, tješiti se i uživjeti se u ulogu osobe koju bi voljeli biti, ali će pokušati svoju osobnost što više prilagoditi društvu, a ne obrnuto-biti iznimke kojima će se ljudi diviti na iskrenosti i hrabrosti, jer očito se danas reći istinu smatra hrabrošću, budući da je tako rijetka... ljudi drugačije tumače različite stvari, što je na neki način normalno, ali smatram da je definicija iskrenosti svima ista, samo što ju neki prilagođavaju sebi...na štetu drugoga ili ne...s osjećajem krivnje pri tome ili ne... ali jedno je sigurno...rijetka je ona prava iskrenost...

četvrtak, 14.06.2007.

Evo me opet,evo ovo je moje mišljenje

svi sanjarimo, bježimo mislima u tako daleke krajeve, ja to činim svakodnevno...misli mi ponekad odlutaju same od sebe..ne znam..čini mi se da to svi radimo kako bi se opustili, kako bi barem na trenutak bili netko drugi, kako bi zaboravili na sve probleme...koliko puta ste zamislili što bi nekome napravili da imate nekakve moći...strava..šta ne? Ljude je oduvijek privlačilo ono što nisu znali, za što nisu imali logičnog objašnjenja..još i danas se najviše govori o vanzemaljcima, toliko hipoteza i teorija zavjere postoji o toj temi da je to naprosto nevjerojatno...nije li umišljeno misliti kako smo jedina inteligentna bića u svemiru?tko zna..možda smo svi mi vanzemaljci za neke druge «rase» kao i oni za nas...
sve me to zabavlja, znate po čemu je čovjek poseban, po čemu se razlikuje od svega ostaloga živućega? Po mašti...mašta nas može odvesti na tolika mjesta, može nam i u najtežim trenucima vratiti osmijeh na lice, dati nam snage da nastavimo dalje...

zato pazite se...mašta uistinu može učiniti svašta..ona može postati vaše najjače oružje..iskoristite je dobro i možda jednom učinite nemoguće stvari..možda napišete knjigu..obogatite se...evo opet sanjarim..no je li to tako loše? Vidjeti svijet kao niz mogućnosti, znati da ga možda vaša mašta može učiniti boljim svijetom? Zato pazite da nikada ne izgubite dio onog djeteta u sebi koje je čuvar vaše mašte, dopustite mu da katkada dođe na površinu, da vam uljepša život...

Danas neću puno pisat

Danas ne pišem puno jer sam nedavno napisao post.rolleyes
Danas ću osim što švrakam bez veze,stavit video od Mr.Beana
i par slika od razreda.Video je stvarno zabavan pa ga pogledajte....rofl
Inače kod mene sve u redu,škola dobro,jedva čekam kraj,ljubavnamcor
na nuli.I naravno moje odredište ovoga ljeta
bit će najljepši otok u Hrvatskoj


A sada evo slika i video

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMOJ LUDI RAZRED

Free Image Hosting at www.ImageShack.usSARA I NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.usLaura i Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ha ha ha

utorak, 12.06.2007.

Nemojte puno očekivat

Evo mene nakon punih tri-četri dana...dead
Nisam pisao toliko dana jer sam nabio račun za internetsmijeh
Sad svi očekuju da ja pišem eseje i da pišem autobiografije...ali nethumbup
najveći problem je što većina ljudi ne zna što da piše,pa ni jamah.
Pa ću ja pisati o stvarima koje će se desiti u narednih tjedan dana.
U ovom tjednu me samo veseli petak,kad je rođendan mojoj najboljoj frendici....smijeh
uf što da joj kupim....greedy
Iako nemam puno najboljih prijatelja i da je kraj školske godine,
rofl
to mora biti super iskorišten party..
I naravno kraj školske godine kad svi idemo na more
I bit ćemo ludi..još kad bi svi bili na broju......
Moji postovi su kratki ne zato što sam ja glup nego nikad nisam prije
imao blog pa neznam što da pišem.
Zato vi ispod ovog posta i ispod par slika stavite svoje prijedloge
u komentarima,ajde ajde namojte štedit tipke..
..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 08.06.2007.

Napokon petak

Ljudi evo mene s novim postom u kojem neznam šta da pišem stvarno.....................
Evo pisat ću o tome da je danas petak kojeg sam čekao cijeli winktjedan...............
ma daj šta stvarno....koji sam ja............party
Trebali smo danas ići na more ali su neki MEKUŠCI
ili se tako nazivaju preko komentara jer nemaju snage objavit adresu ludbloga..........
Sad neznam što da stavim;slike ili još koji smiješni video.
Ove priješnje nadam se da ste pogledali pa ću ja stavit i smiješnih slikanut
i video.
Jedva čekam kraj školske godine jer mi je već dosta svega.........
Ajde ne znam što da pišem pa više neću pisati ništa.....rofl
Ajde pisat ću za nekoliko dana:



MOLIM ISKLJUČITI ZVUK FILMA DOK GA GLEDATE

A EVO MALO SLIKA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 07.06.2007.

NAPOKON NOVI SMIJEŠNIJI POST

<Ej ljudi...............evo shewe opet u akciji,danas sam odlučio stavit,
po prvi put smiješni video kojeg svi morate pogledat....................puknucu
Bit će padova,kopanja nosa palicom po ... i tako dalje..rofl
Iako sam za početak skupio dosta komentararofl
molim vas komentirajte i ispod ovog posta.
>rofl


MOLIM ISKLJUČITI ZVUK DOK FILMA
DOK GA GLEDATE

utorak, 05.06.2007.

...pooozzzdravchek... =D

Image Hosted by ImageShack.us

<font color=#000066>......heeeeeeeeelooooooouuuuuuuu people...baš si razmišljam...mogo bi i novi post napisat =)) mislim nisam dugo..čak dva puna dana... jao...netko zna ne pisat po tri mjeseca..ja jedva izdržim dva dana...
švrljam danas po blogovima, i vidim kod jedne ženske broj komentara 787... aloooooo....to je najveći broj koji sam vidio da je itko ikome komentirao...ja nemogu ni preko sto.... =)) naravno, za to ćete se pobrinuti vi, jelthumbup

i kad smo već kod komentara... hvala naravno svima koji mi komentiraju..ipak, pošto sam tek otvorio blog, nisam mislio da će ih se nakupit..vrlo pohvalno..hvala do neba...
hvala za sve komentare..bilo je i pozitivnih i negativnih... naravno =))
a što se tiče negativnih..što da vam kažem... u redu, svatko ima svoje mišljenje, nekome se moj blog sviđa, nekome ne..to ide od osobe do osobe...
ali..neki ljudi jednostavno nemogu priznati da je nečiji blog bolji od njihovog, pa izmišljanju, blate itd...ali ja se time neću opterećivati.. =))

današnji dan mi je onak okej...imao sam samo četiri sata pa je bila uživancija... =)) kraj je godina..mala je stiska s ocjenama...ali preživit ću..preživit ćemo mi to.... još dva tjedna i onda mozak na pašu...jedva čekam... =))
za kraj moram pozdravit sve moje blogerice i blogere..hvala vam... super ste mi...
uživajte mi
pooozzzzzz od sheveeeeeeee


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 03.06.2007.

OBEĆANJE



Kao što sam obećao napisat ću post o mojoj blogerskoj frendici "cranadany123"
koja mi je vjerna i ostavlja mi stalno komentare.......i ja njoj
Uostalom blog joj je super......treba se dosjetiti svih onih stvari koje je
ona napisala.Svratite do nje i ostavite joj brdo komentara.
Ne smijem zaboravit ni "*..~°a_n_a°~..*"
koja mi sve više komentara ostavlja
i njezin je blog savršen..
nadam se da ćemo se još komentirati....
ja njih oću


A EVO JOŠ PAR VICEVA
Znate što je gore od dve bebe u jednoj kanti?
Jedna beba u dvije kante.

Dođe žena u bolnicu nakon teške nesreće njezina
muža i pita:u kojo mi je sobi muž?
a sestra kaže:u sobi 123,124 i 125

Sjeti se Hitler da bi mogao streljati židove.
Ubije on petoricu i dođe do jedne djevojčice
i njemu kaže djevojćica nemoj me ubit molim te hoću još
živjeti a Hitler kaže:a dobro ajde odi na kraj redastrong>

subota, 02.06.2007.

A EVO ONOGA TA PIŠANJE,ZEZAM SE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Očeš batine

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Al ti je velik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Life is good!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A SAD ONO ŠTO STE ČEKALI:IZVJEŠTAJ S KONCERTA!!!!!!!!!!!!>
eeevvoooo me opet NAKON koncerta gdje je bila ludnicaparty
iako se dvorana nije napunila nama je bilo super....=)=)
bilo nam je strava...ja nisam smjeo pit jer sam bio na neakvim ljekovima ...šta ja znam
neki ljudi su me živcirali jer su došli na koncert
i onda samo stojebang
debili.......

ali bilo je i pijanih više nego trijeznih......pa normalno
sve u svemu nadam se da će još koji put doć
u Rijeku i da ću još koji put moći pisati
izvještaj o koncertumahwave
>

petak, 01.06.2007.

........BLA BLA BLA.......... =)

reko sam da će kao post uslijediti sutra, nakon HLADNOG PIVA...
al danas nisam išo u školu..kao bolestan sam...mislim da za hladno pivo neću bit smijeh
iznenada ću ozdravit...hahaha
dosadno mi je doma..pa eko da dođem do bloga... neda mi se slušat sestru kako uči za maturu burninmad
dosadna jeeeee ko pas...haha

današnji dan je sav nekako...ma kiša će past i odmah mi je raspoloženje na nuli..i ispod nule... mrzim kišu..nešto najgore...
uglavnom na ovom blogu neću pisat gluposti... ne trebaju mi debili na blogu pa onaj ko ga oče čitat neka ga čita..a ovi ostali..nek odu ča.. =))
kak sam zločest..ma neeeeeeeee thumbup

evo vam jedan smiješan tekst...meni je smiješan...ljudi komentirajte mi..znam da sam tek počeo...al moate me nakako ohrabriti šta ne? =)
pozz ljudi i stay cool...
smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tekst:
Licni profil Muje i Sulje

MUJO

Ime : Mujo
Mjesto rodjenja : Medju majkinim nogama.
Znak u horoskopu : Kec Iks. (1x).
Koji automobil vozite : Ja ne vozim ni jedan, ali mene vozi svaki.
Idete li na fitnes : Ako me ufati proljev, onda moram trčati do kupatila.
Omiljeni muzičar : Sir iz mijeha - najbolje se čuje.
Sport : Kopanje nosa, pravljenje mini teniskih loptica i serviranje u čaše sa pićem gostima u kući ili kafiću.
Omiljena hrana : Japrak - jer se Fata muči da ga smota, a ja ga prvo odmotam, pa pojedem meso, pa onda raštiku pa kažem Fati : bogati, što ga smota. Vazda ga moram odmotavat'.
Piće : Na tudji račun.
Najdraža zemlja : Nisam rahmetli da mi zemlja bude draga. Pitajte mrtvace : neki vole ilovaču, neki crvenicu, neki pijeskulju.
Postoji li ličnost koja vas fascinira : Jok, brate, ja svaki dan fasciniram i sebe i druge.
Koji broj cipela nosite : Dvije.
Ko brine o vašem imidžu : Sniženje cijena.
Na šta najviše trošite novac : na vraćanje dugova.
Kupujete li na pijaci : Tamo prodajem.
Koji posao volite : Besposlen.
Da niste to što jeste, šta bi ste bili : Abortiran ili pobačen.
Imate li kućnog ljubimca : Imam. Jaja. Vazda se češem po njima dok gledam tv.
Šta najprije primjećujete kod osoba suprotnog spola : može li mi biti žirant.
Koji je vaš životni moto : Rad je od majmuna napravio radnike na čekanju i rudare i penzionere.
Vaš najbolji prijatelj je : Proteza. I žiranti.
Na šta / koga ste slabi : Ja nisam slab na majku već na babu. On je vazda bio bolešljiv.
Gdje ljetujete : u junu, julu i avgustu.

SULJO

Ime : Suljo
Mjesto rodjenja : U svojoj koži. .
Znak u horoskopu : Kurban ovan.
Koji automobil vozite : Onaj koji upali.
Idete li na fitnes : Samo na dženazama i sahranama kad treba baciti lopatu zemlje na rahmetliju ili pokojnog ili nositi sanduk.
Omiljeni muzičar : Moje čarape - sviraju tako dobro da ih svi čuju.
Sport : Stizanje zaostale plate.
Omiljena hrana : Edhem Biber po pilavu.
Piće : Ne volim bezalkoholna, ali volim besplatna i alkoholna i bezalkoholna.
Najdraža zemlja : Pod nogama kad izadjem iz aviona.
Postoji li ličnost koja vas fascinira : Ona što joj je slika objavljena na smrtovnici.
Koji broj cipela nosite : Jedne od 40 maraka sa pijace.
Ko brine o vašem imidžu : bh parlament.
Na šta najviše trošite novac : na kredit.
Kupujete li na pijaci : Jok, daju mi džaba. A budale šta me pita.
Koji posao volite : Pravljenje djece : ja sjedim a žena radi a posao se uradi.
Da niste to što jeste, šta bi ste bili : Unuka.
Imate li kućnog ljubimca : Ljeti komarci, zimi bubašvabe.
Šta najprije primjećujete kod osoba suprotnog spola : Burek u ruci.
Koji je vaš životni moto : Moto keks je skup.
Vaš najbolji prijatelj je : Esad Kirlić. Pogadja mi vrijeme.
Na šta / koga ste slabi : Na nenu. I ona ima visok tlak.
Gdje ljetujete : U bermudama


Free Image Hosting at www.ImageShack.us