Image Hosted by ImageShack.us Prvi dan škole... - On the brink of reality - Blog.hr

Prvi dan škole...

Ja sam jučer oprala kosu tek u ponoć pa sam sat vremena čekala da mi se osuši jer mi je mlađa sisterka pajkila....zijev. onda sam navila budilicu za pol sedam da se stignem istuširat, sredit i sve to. zaspala sam tek oko 2. a kad mi je ujutro zvonila budilica ja sam je samo ugasila i nastavila spavat... probudim se ja nakon 10min i sjetim se da sam danas zbog nečeg trebala ranije ustat. Pokušavam vam ja skužit kaj je to kad se ono sjetim...S*** prvi dan škole je. Onak WTF. Pa se ja ustala, otuširala, obukla, itd. samo sam 10min zakasnila kod Andree. I krenemo mi u školu, oba dvije mrtve umorne jedva se vučemo....to treba čupatbang. A kad nam je raska izblebetalablabla sve kaj je trebala (puno komentara tipa ovog: o kako ste narasli, mora da su vas dobro zaljevali. upucaj se!!bang) I došla nam jedna nova ućenica, Ružirka...Hmm da...to radje neću komentiratzaliven. I na kraju nas puste petnaest minuta ranije...i odosmo Andrea i ja na kavu u T.G.party Naletim tamo na Marfija i Branimira, onda ode Andrea do Koke a ja ostanem s njima kojih sat, pa me otprate do doma pa se ja dosađujem. Za najviše pol sata idem upisat viši stupanj Engleskog i početnićki Španjolski. Španjolski ću ućit da mogu studirat u Gradu studenata...E tamo su sama sveućilišta....prejebeno...naughty
Ajd pozdrav ljudovi. KI$$$$$mahwave

- 16:39 - Komentari (15) - Print - #