Image Hosted by ImageShack.us Vruće, Ljeto,Bazeni... - On the brink of reality - Blog.hr

Vruće, Ljeto,Bazeni...

namcorI tak smo mi prekjučer odlućili otić na bazene. trebalo nas je ić negdje 10 al nakraju nas je išlo samo troje. OGGY, SULJIĆ i JA. prvo je OGGY došla do mene oko jedan pa se ja presvukla u badić i taman je bilo 15 do dva kad smo mi krenule. Pošto nijedna od nas nije znala doć do šalate ja sam prije neg kaj je ona došla, uzela kartu zagreba (samo se vi smijte) i našla di je šalata i skužila koji tramvaj(11) i kolko stanica poslije trga se trebam voziti(1) i za svaki slučaj ja sam stavila kartu u ruksak.smijeh al nam nije trebala. Sve nam je išlo od ruke. bus smo čekale samo 2min, tramvaj nas je čeko a k tom je bio i novi, čak smo našli mjesta za sjediti...thumbup i kad smo izašli van, nismo se izgubile i nije nam trebala karta...rofl
I tak smo stigli mi na bazene odmah ušle u vodu. Naravno meni se maskara totalno razmazala a OGGY je i olovka i maskara bila neuništena, život nije fer....namcor al nema veze. onda smo pol sata čekale SULJIĆA, i našle smo neke zgodne srednjoškolce da gledamo. i tam je bio ovaj neki tip koji je došo 5 min poslje nas i OGGy ga je prozvala MANEKEN, jer se samo šetao oko bazena tri data a ušo je u vodu negdi oko 15 do 6(tada se bazeni zatvaraju). i tam smo naletjeli na MRAVA (i doleti njemu
SULJIČ˝kaj ti tu radiš˝ i MRAV mu kaže da se došo okupatrofl. I tam s MRAVOM su bili neki njegovi frendovi neka cura.. jedino znam jednom ime jer mi je baš zgodan...tip se zove ROMAN. i onda smo se mi pokupili...
uglavnom mene je stari baš pito ak bi ja išla s BAKOM i DEDOM na tribunj(to je kod vodica) NEMA ŠANSE!!!! radje ću osat u Zagrebu neg ić s njima na more!! a ljudi.... ajd pozzzz. idem ja KI$$A.

- 10:39 - Komentari (15) - Print - #