moj kutak za intelektulni trenutak https://blog.dnevnik.hr/sheona

petak, 28.12.2007.

trazim se, a tu sam si negdje uvijek

eto,

zubo

razbise mi zube ove godine, bez da sam skuzila i bez da sam im dopustila

joj, mila.....
:))))

zubo

ovaj 12 mjesec ludnica, personifikacija cijele godine. sve se svelo na taj jedan mjesec. cijelu sam godinu bila izgubljena, lupetala gluposti i sad mi se sve vratilo. i ja sam se razobličila. kroz mnoge. mnogi su ludi kao i ja, ali ima i ludjih.
recimo samo ove godine.
ova babetina stara koja strajka gladju. majka jednog djeteta. stara baba, kako je nije sram. zaprvo me ni ne cudi, ispada da seks dominira zenskim mozgom (jednako kao i muskim, samo na drugi nacin) pa je ona za malo (vjerovatno, objektivno receno) loseg seksa, sto je kao svjetionik u njezinoj samoci, odlucila malo zaboraviti svoje dijete. gurnuti ga pod tepih. ko fol za pravdu. jebala je pravda. radi, oprostite na izrazu, vjerovatno loseg kurca. malo jeftine ljubavi, projekcija srece koju zamisljamo prije spvanja, oblaci.

onaj kreten uz haaga i debilcina od ministra. bez komentara. sta da normalan covjek na to kaze. sta da kaze normalan covjek na te budaletine (nemam rijeci kojom bi dovoljno dobro opisala to dno dna) koje misle da njihova srednjovjecna muska izdrkavanja nadilaze medjunarodno pravo. da se zapitas u kojoj mi debilnoj drzavi zivimo, koji su debili to na vlasti kad misle da su iznad tehnologije. igramo se malih bogova.

boga nema, ima samo znanost. plosno, ovaj put, prikazano kroz par fotografija.
doduse, izgleda da fakat ima i i zivota na drugim sferama (planetama?), japanci su to izgovorili, ali koga jebeno briga, bitnije je kome bolje stoji haljina od matije vujice.
super

ispada da su srbi, povrh toga sto je dodik totalni idiot, srebrenica genocidna, srbija tu gdje je i sta god si mislili mi o njim i nasoj hrvatskoj genijalnosti, mnogo pametniji, jer karadjica i mladica nismo uhvatili u lovu na veprove, a ona dva genijalca, generala, specijalca, jesmo.
i da se ponovim, koji idioti kad ih je u stanju otkriti jedan klik misem

idiotizam ubijanja zivotinja necu niti komentirati
iole normalan covjek na ubijanje zivotinja nema sta za reci
i onda slikanje s tom krvlju
fuj
to je stvarno necovjecno
ja nisam neki ljubitelj zivotinja (zapravo ih nevolim) ali mi je ubijanje zivog bica i slikanje fuj
i isto mi je slikati se uz mrtvu zivotinju i mrtvog covjeka.
nema razlike. ljudi su mi mrski kao i zivotinje ponekad, ali oduzela zivot ne bi.
a tko mi vjeruje....
:))))
nek pogine samnom ako se usudi...
:))))))))))))))

a k tomu sam i ateist.
vrli bozanic (koji sigurno jede meso) kaze da sam gora od korupcije.

fond za privatizaciju
hahahahahahahahahhahahah
gora sam od fonda za privatizaciju
bozanica, markaca, radeljaka, pokosice i koga ja znam vise
ispada da sam ja zivo zlo

radeljak se zaljubio
fuj
time otvaram novu kategoriju
muska ljubav. zenska ljubav, mislim da razlika postoji, al nazalost, drage moje, jezicac je u vastu stranu samo zato sto ste (smo) totalno nesamostalne i jadne.
docepamo se necijeg novcanika i onda glumimo viernost. varamo te nase muzeve s djetetom, natuzi foteljama, scavolini kuhinjama, bazenima, vecerama, tracevima s prijateljicama.
kofol smo vjerne, a dozivljavamo te nase muskarce kao svjetsku banku ili imf. on malo para, mi malo one stvari, picke. (boze mi oprosti); loseg seksa, za novu kiklju kod leonarde boban ili neke druge modne ikone u dobacaja od gajeve do cvjetnog placa. ne bi li bile zvijezde veceri na svadbi u jebenoj esplanadi
neke skrtice koja kavu placa samo kad mu treba one stvari.
picke, rekla bi vedrana rudan. a ona je isto fuj. prostakusa.

muska ljubav.
dakle dikan radeljak. svaka cast starkelji. dva puta u godinu dana. a i mora da mu se dize sve u 16 na male curice. ima jednu takvu doma. umjesto tih jeftinih picaka (jer fakat ne kuzim kojoj se to mladoj curi dize na tu krpetinu objesene koze) bolje bi bilo da posveti sekundu svog vremena onoj svojoj kceri. koja nema majku, a cini mi se, ni oca.
vise sam joj ja roditelj, koliko mislim na nju.

citala ja gloriju danas (na netu, zao mi 12 kuna) pa vidim da se razvode poznata prognosticarka i poznati redatelj. zao majci... sta da kazem. sramota, koliko ima studenata i mladih podstanara koji su htjeli bajkovito okruniti svoju ljubv, a nisu imali za to para. zato oni jesu. pa su napravili farsu prije 14 mjeseci i sad im je jednog drugog dosta. pa se razvode,
ostali su samo dugmici...sramota, sto si ljudi rade. to je sramota.
al barem nam nisu podarili jos jednu plavokosu, dogokosu, velikooku princezu nad kojom bi zalovali iducih 50 godina. pametan par, ne bi covjek rekao.

gledala jucer dokumentarac o brigite bardo.
sirota. sta od nje uradise.

i tako dodjem ja do sebe. ove sam godine bila fuj. lijena, samoziva, uzas. osim par profesionalnih uspjeha (koga to briga) moralno sam aterirala. sramota, kad se sjetim planova iz 2006. spoznah bipolarnost u sebi, ovaj mjesec vise no ikad. ista sam, kao dikan, vlatka, debilni generali i ministri, redatelji i prognosticarke. ove sam godine bila vise nego fuj. od princeze je ostalo samo p.
p kao pizda.

al za svjetlu buducnost, barem nisam veliki licemjer.
i privatnog zivota, gori je xxx, moja velika ljubav, bodez u moje srce.
on bi guzvao plahte, samnom.
presmijesno, nakon toliko godina, zenu i dijete koje se treba roditi za mjesec dana.
ili b.n. nezrelost zvana volim te
ili mrkog, nezrelost zvana volim te.
ili medu, nezrelost zvana volim te.

da sam dobila euro za svaki volim te, imala bih stan od 100 kvadrata na tuskancu.
a vilu za svako, lijepa si, ili koje trepavice, usne, most ili noge.
koja jebena, usrana povrsnost.

koga ja volim?
par ljudi, jedva. ali, nazalost, svjesna sam, oni nisu bili u pravom iskusenju. kada su trebali donosti odluke.

eto, svi smo mi isti. manje vise. samo nas dijeli iq, velicina nosa i prilike.
prilike cine lopova.

2008. godina.
2+8 je 10, tj. 1, moja bi prijateljica rekla, godina novih pocetaka.
ili novo dno dna.
to cemo vidjeti za 366 dana.
veselim se.
gle...ispada da u meni ipak ima jos malo dobra.
njeznosti.
ili slabosti.
ili rahmetli oca kojeg je ubio rak.
i neznanje
i to njegovo jebeno selo
u kojem se nije znalo nista o tome da frajeri moraju pipati te svoje testise aseksualno, iz zdravstvenih razloga, jednako kao i zene svoje sise, aseksualno iz zdravstvenih razloga
sto sam ja naucila iz novina, a ne iz svoje obitelji
(sramota, velika, zapadnobalkanska sramota)
ili rahmetli dede kojeg je ubilo staro dobro srce.
ili svih mojih zivih koji su puno bolji sto stare.
koliko god ja gradila zid kojim priznajem njihove mjene.

zivota ima i izvan nase planete, ja svima zelim da ga ima vise u nama. da vise brinemo jedni o drugima, da shvtimo da smo mostovi, da izvlacimo ono dobro i ispravno, da starimo dostojanstveno, da se nosimo s vremenom i podnebljem, da uvidimo da smo dio nečega, a ne individue, da nase misli, rijeci i djela grade i da mislimo konstruktivno.

naklon

da ne zaboravim :)



pjesmu naravno

fino

najbolji bend ikad

i za manje od 24h moja samoubojica i ja u berlinu pijane i ono drugo sto je kaznijivo
a tko ga jebe
nek mi kontroliraju krv
vidjet ce samo da je ....
crvene boje

zubo







28.12.2007. u 23:55 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 25.12.2007.

to je ono čemu ja težim
ono što je ostalo nije ljubav
već prijekcija

25.12.2007. u 06:19 • 0 KomentaraPrint#^

ljubav i činjenica da ti fali projekcija neke sreće su dvije sasvim različite stvar
ovo drugo je shit

projekciju je bitno izbristati

25.12.2007. u 06:11 • 0 KomentaraPrint#^

petak, 21.12.2007.

jupi

ovak, mozda sam brutalna
bas me briga
al mozda je najbolje biti kreten

p prema tome, svim kretenim ono
živjeli
da bog da crkli
a svim kaj to nisu
da bog da prezivjeli
ono
kaj ja znam danas sam ful pesimistique

21.12.2007. u 02:39 • 0 KomentaraPrint#^

nedjelja, 16.12.2007.

bože koje sam ja zaljubljive prirode
koja godina
neće biti upamćena po ničemu
uopće, eto sad da radim presjek ove godine, kaj bi rekla?
depresija, jedan dio.
ok, moji prijatelji su to preživjeli
u ostalom, mogu se pohvaliti samo prizemnim stvarima
a to mi nije baš neš za pohvalu
najbolje se pamte godine patnje
onda si nekak najpametniji, dolazim zapravo do zaključka
ovo je bila jedna krasna godina
i upravo zato neće biti zapamćena po ničemu
super
sad me strah iduće
eto kak sam se u ovoj godini raspametila
svima sve najbolje u novog!
to je pristojno
:)

16.12.2007. u 00:14 • 0 KomentaraPrint#^

subota, 01.12.2007.

dobro. možda sam u svom doživljaju stvarnosti jučer pretjerala.

01.12.2007. u 02:13 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (16)
Prosinac 2006 (24)
Studeni 2006 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Moj kutak za intelektulni trenutak

misli covjece za promjenu, misli.

Ključna misao

Kad skužiš da stvari ne funkcioniraju, treba mijenjati težište.

nešto mnogo lepo

Dva krucijalna ž o meni:

-živa
-žensko

svi komentari koji poticu na konzumerizam, malogradjanstinu i kretenizam ce biti obrisani bez zadrske jer mi idu na k.u.r.a.c. i to jednim klikom. cap.