šegrt Hlapić.blog

05.12.2006., utorak

Dobra volja je najbolja, to si stavi za uho!

Deba je depresivan. Deba misli da ga ne razumijem. Sjeban je jer ima još jedan ispit, diplomski i za 20 dana 30 godina. Deba je jarac. A sve to nisu razlozi. Za jednog lava.
Uopće ne znam kako se ponašati. Podupirem ga, pozitivna sam, tješim... Kada vidim da nema pomaka, popizdim, vrijeđam, odvratna sam. Znam da nema svrhe. Treba biti tu i sada i zauvijek. Dati do znanja da što god se desilo... Ne znam zna li, ali uvijek je tako. Da, zna li? To je bitna razlika.
Na proljeće planiramo to famozno potkrovlje. Proljeće, ono, peti - šesti mjesec. Ako i ne bude radio, nekako ćemo skucati kredit od moje plaće. Radim k'o pas jer znam za što radim. A on mi večeras kaže: Ti stvarno misliš da ćemo graditi potkrovlje? I sjebe me, ljudi moji, u trenutku.
Imam veliku volju za životom. Mislim da ću živjeti jako dugo godina. Imam puno toga životinjskog u sebi. Svakog sam trenutka spremna za borbu za opstanak. Deba je puno civiliziranija osoba. A to ne valja. Zato ga stalno izvlačim, a depresije su prilično učestale od kako je prestao raditi. Bila sam sretna jer sam mislila kako će bar imati vremena za završiti faks. A on sad filozofira. A ja ne znam kako se postaviti. Kada ga pustim, onda odeee...
Znam da ćemo se jednog dana smijati. Ali sada mi uopće nije do smijeha.
A nema ni snijega.
- 22:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve