F OO T L OO S E

ponedjeljak, 22.01.2007.

Sama sebi sam vještica! Sinoć ležim u krevetu, razmišljam o nekome, nečemu, svašta mi se mota po glavi…. I sama sebi zabrijem, bez nekog posebnog razloga: VIDJET ĆEŠ…. SUTRA ĆEŠ ČUTI NEKE VIJESTI…PAZI DA SE NEBI IZNENADILA. I pri tom mislim MA KAJ BI ČULA, KAJ BI ME VIŠE MOGLO IZNENADITI?! Zaboravim na to, zaspem, ujutro se teškom mukom budim za posao….FUUUUUUJ- ponedjeljak! Krenem na posao, putem prolazim pokraj firme gdje mi radi bivši s kojim sam u kontaktu i za kojeg me veže puno toga. Nema emocija ali postoji neka veza, neko poštovanje, neki poseban odnos…. Javim mu se sms-om, tek toliko….da mu javim da sam prošla «pripravnički». Nakon 3 minute zove me na mob… BRZO REAGIRAŠ, pomislim si. Pita me kako sam, kako je bilo na ispitu, osjećam mu neku pozitivu u glasu kao i uvijek kad se čujemo…rano ujutro a već se sprdamo i smijemo. I tad skoro u isto vrijeme kažemo KAJ IMA? I u isto vrijeme počnemo odgovarati….ja mu kažem TI PRVI…. A on na to POSTAT ĆU TATA!! A???!!!eek Moja prva reakcija je bila S KIM?! ( pazi pitanja?!). Znam da to baš i nije na ponos al' znam da je imao par kombinacija…i jednu posebnu van Hrvatske. I da, ta posebna je trudna. Ženi se. Ja mu kažem SUPER, DRAGO MI JE. Glas me odao, skužio je i rekao mi PA BAŠ MI NE ZVUČIŠ KAO DA TI JE SUPER! Što sam mu mogla reći, da sam u tramvaju pa da nemogu vrištati od sreće?! Da mi je čudno jer mi je nedavno pričao da nije siguran u tu kombinaciju i da će to prekinuti uskoro. Da mi je u jednom trenutku rekao OD SVIH CURA, IPAK MI TI OSTAJEŠ… Ma molim te?! rolleyes
Ma…drago mi je zbog njega….naravno. I da, šokirao me. Možda zato što sam duboko u dubini duše sebična, možda zato što mene ljubav zaobilazi, možda…..ma neznam. Stvarno mu želim sve najbolje.
Osjećam da je vrijeme za neke promjene….no ovoga puta ću pustiti da se dese same od sebe. Neću otići u mirotvornu misiju, ni u Ameriku….. previše sam se «borila» na ovom novom poslu da bi se dokazala i da bi mi direktor rekao da je ponosan na mene. Napravila sam više nego što sam mislila da mogu…. Shvatila da se u većini slučajeva bezrazložno podcjenjujem. Ja sam najboljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! smokin

22.01.2007. u 20:50 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful