F OO T L OO S E

utorak, 12.12.2006.

...

Oprala me Koke da kakvi me to bedovi peru i zabranila mi da slušam J. Morrisona! Ma ne bedira on mene, nego me uhvati moment neki pa sam melankolična. A danas sam ono....ni vrit ni mimo rolleyes. Baš je to zanimljivo. Posla imamo preko glave, i samo nam ga gomilaju. Pošto se nemogu borit protiv toga...hebiga, guram dalje. Bit će krvavo do Božića bang.
Mozak mi ne funkcionira za najosnovnije stvari. Evo, danas ujutro sam paštetu ostavila/ zaboravila u kupaoni! Don't ask!!! nut Ujutro hodam prema poslovnici, kad dolazi sms ( mama) : DIJETE DRAGO, ŠTO PAŠTETA RADI U KUPAONI? Počela sam se smijati, ljudi su me čudno gledali. Ma ludilo! Zaštitar ( na poslu) me zove ĐURO ( zbog toga što idem u Gjuru), kolega s kojim sam se do nedavno mrko gledala mi se smiješka od vikenda ( imali smo božićni domjenak od firme), zove me BRIJAČICA, priča svima u kojoj sam dobroj kondiciji, kao plesala sam cijelu večer, ovo- ono. Pa naravno, nisam ja mrtvo puhalo! smokin Pitam se samo otkud mi tolika energija i inspiracija. Jer na kraju radnog dana, kad su svi strgani i namrgođeni, ja još uspijem otplesat par taktova, onak na brzinu, u sobici od našeg Stipe ( zaštitara).

12.12.2006. u 20:42 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 11.12.2006.

...

Prehladila sam, osjećam se slabo, hvata me melankolija....slušam James Morrisona cijeli dan. U tramvaju mi skoro suze krenu na oči....prekrasne su mi pjesme. Zaljubila sam se! Ma kvragu i sve,i ljubav i osjećaji i taj glupi osjećaj praznine....i blagdani i sve. Nisam u bedu ali uhvati me nešto.....još jedan Božić a ja sama. I znam da ćemo tulumariti, veliko smo društvo ( u subotu smo proslavili rođendan od pčelice, predobro je bilo party !!), imamo planove, bit će super....ali eto, u ovakvim trenucima dok mi J. Morrison pjeva na uho ...suze mi idu, emocije me pucaju....uuuuh- užas. Htjela bih se ruku pod ruku prošetati s "njim" po gradu navečer, htjela bih osjetiti tu toplinu, mir, sreću....tako bih malo htjela. A nema..... nula bodova.
I onda još neki obiteljski problemi koji se povlače već godinama. I taman kad misliš da je sve u redu, ipak opet nije. No ja se više nemogu zamarati time. Ne želim.
A pčelica mi se javi sms-om da je umro tata njene frendice, cure koju i ja znam. Život.....
Neki čudan ponedjeljak....umorna sam, bolesna, čeka me dekica. Idem se uspavati i odmaštati zaljubljeni Božić.

11.12.2006. u 20:05 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 05.12.2006.

Samo daj!

Frend mi je spržio neka 2 cd-a i sad preslušavam prvi. Ima svega, a sad je na redu Kylie Minogue i BETTER THAN THE DEVIL YOU KNOW, staaraaaa stvar ali podiže raspoloženje. Zna moja srećica što meni paše cool
Malo sam luda od posla, ne toliko od gužve nego od "pravila" koja , naravno, za svakog su drugačija. Jer ja sam pripravnik pa ja mogu i moram sve, pa tako i raditi 3 subote za redom što nitko dugi ne smije jer je to ipak malo too much. Ali za mene nije, ja ću pojest sva govna. Zanima me samo u kojem obliku će mi se sve to
isplatiti. Sve ima svoju cijenu, da, da.... Ovaj tjedan sam trebala 2 dana biti popodne ( i veselila sam se tome jer ću moći bar malo duže odspavati), no obadva dana radim ujutro, što znaći brdo prekovremenih i to samo ovaj tjedan. Ionako ih već imam dosta. I tak.....al' nema veze, mogu JA to. Ja nisam papak. I'm only human ( koji može puuuno istrpit).
Evo Scissor Sisters- DON'T FEEL LIKE DANCING! Juhuuuuuuu!!! Već klimam glavom u ritmu. Ostali dio tijela nije sposoban za gibanje.
Odbrojavam dane do subote i tuluma , pčelica slavi rođendan i spremamo joj taj tulum i nadam se da će biti dobro. Ma bit će, nikad nama nije loše.
Ne treba mi ništa do moji ludih curka, pravih prijatelja, muzike i odmora. I moje žute dekice i lijepih snova.
A komadima koji su mi u zadnje vrijeme ušli u život pa se nisu iskazali ( a sad se odjednom javljaju poručicama) mogu reći samo jedno: PROŠ'O VOZ!!
And don't call me DRAGA! (wtf) bang

05.12.2006. u 22:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful