F OO T L OO S E

četvrtak, 07.09.2006.

ZET i PMS- lošeeeeee!!!!

Već 3 dana za redom ja sam na rubu živčanog sloma svaki put kad krenem ili se vraćam s posla! Uglavnom, tramvaja za Jarun ( 5 ili 17) nikad nema- neeeema! U Utorak sam imala "sreću" da sam 3 puta presjedala i sva 3 tramvaja su mi zbrisala pred nosom a drugi sam čekala 15-tak minuta. Jučer krenem na job, u savskoj zaaaaastoj. Išla sam pješke od savskog mosta do Importanne-a. Neznam kako nisam poludila?! Jel to mene netko iskušava?! Navećer idem doma, opet nema ni 5- ice ni 17-ice 15 minuta..... Uglavnom, najbolje mi je da sa Savskog mosta pješke krenem doma jer nema svrhe čekati. Ovako se bar krećem. Što je korisno. Pogotovo nakon 8-smo satnog radnog dana i pms-a!!!!! burninmadmadpuknucu
Ok, imam još ovaj soc. pokaz i vrijedi mi još 3 dana, a nakon toga nema kupovanja karte više NIKAD!! Zaposlila sam se, dobivam pare za prijevoz ali nema šanse da ću platit kartu. Svađat ću se sa Zetovcima, nema šanse više ikome dat osobnu. Nemogu višeeeeeeeee! Prijevoz nam je u debelom qurcu. MA SVE NAM JE U QURCU!!!! S druge strane mogu ići autom, ALI prevelika je gužva, auto puno troši ( previšeeeeeee), nemogu dati 500-600 kn za bengu mjesečno nono. Još sam i malo rekla.
No da... baš me zanima što me danas čeka kad krenem na job....?! Surprise, surprise!!!

Što se svega drugog tiće- dobro je! yes
ovaj vikend smo se luuuudo proveli u Varaždinu! thumbup
Ljubav....hmm....još ništa stabilizirano.
Bit će....

07.09.2006. u 09:01 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful