F OO T L OO S E

ponedjeljak, 22.05.2006.

Salto u štiklama

Ujutro sam otišla na rolanje, odradila 2 kruga oko Jaruna, usput se malo odmorila na tribinama, točnije legla se i sunčala ( neeee u badiću, afkors!). Slušalice na ušima, Jamie Cullum pjeva "Mind Trick", sunce sije a ja si mislim KAKO JE ŽIVOT LIJEEEEP. Fučka se meni. Doma sam već mjesec i pol, i koliko sam se prvih tjedana nervirala i trudila se što brže ( najbrže) naći posao, sad mi se više neda raditi. Ne općenito, ali mislim da bi mogla ostati par mjeseci komotono doma, odmarati se, i probati donjeti odluku ( a to je komplicirano jer sam ja neki duh koji puno vrluda) što stvarno želim raditi. Tako da sad više ne pretražujem internet žestinom kao prije par tjedana, i ne šaljem molbe baš na skoro SVAKI oglas. Vrijeme je da ja počnem birati jer mi se do sada žrtvovanja na poslu i za posao nisu baš isplatila. Osim iskustva, naravno, na kojem sam zahvalna. U petak sam bila na jednom razgovoru za posao, i bila sam prilično smotana, što i nije moja odlika. Tip mi je postavio neka normalna pitanja, a ja sam u par navrata ostala bez rijeći. Pa sam cijeli dan bila razočarana u sebe, dok su mi drugi rekli da to vjerovatno nije bilo toliko strašno koliko se meni činilo. Opravdala sam samu sebe lošom mentalnom koncentracijom...whatever.
Zato sam u subotu sve nadoknadila. Izašla sa curama i ponovo se super provela. Događaj večeri je definitivno bio kad me frajer s kojim sam plesala ( a stvarno je dobro plesao) IZNENADA eek prebacio preko svog ramena, pri ćemu sam ja izvela skoro šavršen salto ( ili nešto slično tome?!) i doskočila na svoje zlatne štiklice. Jaaaaao! Prvo što sam uspjela izustiti je bilo TI NISI NORMALAN! Mogla sam i pasti i osramotiti se i tko zna šta. No veli on da nije bilo šanse da mi se bilo što desi jer on zna šta radi. Pa bogami je znao! S obzirom da sam bila izvođač salta, nisam primjetila reakcije okoline, no veli N. da u trenutku kad me tip primio za struk i kad se tek naziralo što bi se moglo dogoditi, ekipa koja je stajala oko nas je skoro zanijemila i svi su gledali što će se desiti. Jedan frajer je skoro vrisnuo. No nakon što sam ja "stručno" doskočila na noge, svi kao da su uzdahnuli i nastavili što su radili. Na krjau je sve ispalo jako dobro, veli ona KAO DA STE VJEŽBALI. Ono što je mene veselilo ( osim što sam to preživjela) je bila činjenica da je MENE netko uspio prebaciti! Jer nisam baš lagana. I u trenutku mi ni višak kila nije bio ni najmanje važan. Tako smo se super zabavljale, vječno nasmijane, i dobile kompliment CURE, OSTANITE UVIJEK TAKVE KAKVE JESTE!
Večer je bila prilično uspješna. party

E da, onaj pjevač što nas je prije 2 tjedna pokušao šarmirati dosjetkama ( čitaj ZBRUKAO) je muž Maje Blagdan, iliti Marcel Benzon. Veli N. da mu je dovoljna kazna što se tako zove naughty

22.05.2006. u 19:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful