F OO T L OO S E

srijeda, 25.05.2005.

Kvragu!

Obuzimaju me neke jake emocije ovih dana. Vozim se u tramvaju, sluške na ušima, slušam neke sladunjave pjesmice i samo kaj ne zaplačem. Nisam u bedu,nije niš' strašno,ali eto... dođe to tako čovjeku valjda. Sve je ok, novi posao, hrpa super prijatelja, nova poznanstva, ludi izlasci vikendom, zdrava, plavuša i uvijek nasmijana. Prštim optimizmom i nedam se. Ali ona EMOTIVNA strana je negdje zatomljena i tužna. Rekla mi je gatara prije 3 godine da su oko mene loši utjecaji i dok ih se ne riješim, neću se sretno zaljubiti. Isto mi je rekla i za posao. I ona mi ,naravno, može pomoći da se riješim tih loših utjecaja ( za lovu, naravno, ne!). E pa ja joj nisam htjela vjerovati i rekla sam da cu se ja sama izboriti za bolje bez nekih njenih "vradžbina" ili što ti ja znam čega?! Sad imam novi job,sviđa mi se. Radim na sebi,svakoga dana sve više napredujem. ALI nedaj bože da se zaljubim?!! I to SRETNO po mogućnosti. A neeee,to za mene nije! Ostala sam nepopravljivo oprezna,i takva sam vec 6 godina otkad sam ostavila jednu budalu koju sam jako voljela.A on je bio malo bubini u glavi i puno je lagao. Svima pa i sam sebi. Od tada je bilo zaljubljivanja, vezica, poluvezica, avantura. To me više ne ispunjava. Sad želim nešto više. Nije da se hoću udati ODMAH (jer mi godine idu,itd...), nego želim s nekim neki dublji odnos. Želim da me netko zagrli kad mi to najviše treba.Da mi pošalje neki blesavi slatki sms odmah ujutro jer mi cure sve na to padamo. Želim jedan takav sms za laku noć...
Imam frendicu koja je predivna, dobra, pametna. I nema dečka. Pričale smo neku večer i zaključile da smo naivnije i blesavije bolje bi prošle. Nije da nekog podcjenjujem,ali dečki se boje hrabrih,pametnih i prodornih cura koje znaju što hoće. Pa zar nije u interesu biti s takvom curom. Neeeee, jer čim naiđe neka koja zna reči i nešto pametno,dečki odmah zapale- crta! Da nebi, nedaj bože, ispali glupi. Jer su oni ti koji moraju bit' face u vezi. Pa hajde onda, nađite si klinkice s umjetnim noktima i nakvarcanim tenom i uživajte! A za mjesec dana ćete se, dragi dečki, žaliti frendovima kak je mala dosadna, glupa i kak vam ide na k...,ali ono, dobra je za sex! Ma zašto se uopće zamaram JA sa tim. Vjerujem da će naići jedan strašan tip za mene i bit će nam sve SUPER! Hoće, jer ja to zaslužujem ;-)

25.05.2005. u 22:43 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful