F OO T L OO S E

petak, 25.03.2005.

Tjedan

U ponedjeljak ujutro krenem ja u Odru na razgovor za posao.Vani sija sunce,sve je super,ja nabrijana i u isto vrijeme lagano nervozna( a kaj ak' se izgubim?!). Došla ja u Odru (iz 2. pokušaja),stigla čak 10 minuta ranije- prava profesionalka. Već nakon 10 min. razgovora lagano odustajem od posla.Te trebali bi ovo,pa ono,pa biti maximalno fleksibilni,pa nedaj bože imati privatni život,ne? I sve to za neku plaću koja će s vremenom rasti i rastiiiii do nezamislivih cifri- ma daj nemoj?! I još mi gospodin "na funkciji" predloži da se nađemo na kavi (privatnoj),a 10 minuta prije toga mi spomene da je on otac troje djece.Ma naravno!! Čuj stari,drž' se ti svoje žene. I sad se pitam za što je bio taj oglas uopće? Za novog djelatnika ili....?
U utorak ujutro krenem ja na drugi dio grada posjetiti frendicu koja je rodila prije mjesec dana.Vani sunce,opet je sve suuuuupeeeer,pičim ja u svom Volvu,pjevam na sav glas ( uz zatvorene prozore od auta,naravno!!). Bebica preslatka,frendica sretna i neispavana.Otišle na kavu,mali je spavao u svojim kolicima a nas dvije brbljale o životu (djeca,dečki,muževi,posao,ovo- ono....). Krenem doma oko 16 h,najveća gužva,cukam ja,cuka auto,i odjednom zakuha!!! O neeeee!Zaustavila se ja nasred autoputa,ugasila auto,i udri brigu na veselje- e možeš mislit!! Zovem starog,ne javlja se. Zovem frenda- nezna kaj bi mi savjetovao?! Zovem našeg mehaničara (njega sam trebala prvog nazvati),veli da dolazi po mene za 45 minuta.Hvala bogu!!! Stojim ja pokraj auta,iz motora se dimi, neda bože da išta pipnem. Ekipa me zaobilazi i gleda u čudu? O bože,ljudi se stvarno svačim fasciniraju. Gledam me neki komad iz Audi-ja, a ja si mislim "Šta je frajeru,šta gledaš? Plavuši je crko auto!!" Nisam se ni nadala da bi mi netko uopće stao i pitao me da li mi treba ikakva pomoć,no eto kad se najmanje nadaš... Zaustavio se tip u žutom kombiju,ponudio se da me odšlepa u najbližu ulicu. Hvala gospodine!!!! Ipak ima dobrih ljudi. Ja sretna,zovem mehaničara da mu velim da više ne stojim s autom nasred autoputa,nego da sam na drugom mjestu,na raskšću tom i tom,no njemu mobitel isključen! Why???? Pa kak će me sad naći?! E jebemu sve,kad te krene onda te krene! Zovem ga,zovem,ne javlja se.E onda ga nakon 45 minuta skužim kako pići po autoputu- nije me vidio pa je projurio.Ja luda! I dalje se ne javlja na mob,a moj je već lagano i prazan. Nakon 25 minuta evo ga u suprotnom smjeru(brijem da me traži ). Ja već izgubila nadu da će me i ovog puta skužiti,no počela sam mahnito mahati,on me skužio i mojoj nevolji je došao kraj. Yeeeees! Odvezao me doma,pa se vratio po moj auto. Iscrpila me ta avanturica! No moglo je biti i gore.
Srijeda je bila totalno šugava,što zbog vremena što zbog mojih crnih misli da si neću tako uskoro naći posao.Aaaaaaaaaaaaaa!!!
U četvrtak se uputih s frendicom u kino. Čim je neki horror ili triler u pitanju- eto nas u kinu!! Predstava od 17:50. Dvorana puna klinaca. "Da nisu možda fulali film?" veli frendica. Sjele se mi u predzadnji red,iza nas 5 klinaca iz 5 b razreda. I počeli se gađat kokicama. E tak mi i treba kad idem prije 20 h u kino. Umirila sam ih jednim "mrkim" pogledom.Klinci,nemojte se zezat s tetom koja nema posao!!!! Počeo je film,scene sve morbidinije,ja i frendica uživamo ( nismo baš normalne,ha?),a kad iza sebe čujem komentare klinaca: "Dečki,ajmo van.Mene je strah! Bolje da smo išli gledat Robota."Usrali se kikići!! Umrla sam od smijeha.Tak' im i treba,hehe.
Danas sam bila na dvije kave,skinula 5 oglasa za posao s neta,svima prepričavam doživljaj s autom i klincima iz kina.Kiša pada,nije neko vrijeme.No auto je popravljen!!!
Sutra je subota i priuštit ću si jedan dobar večernji izlazak.To mi baš treba.
Proljeće je i u meni nemir......

25.03.2005. u 20:48 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful