Šetnjica

19.06.2004., subota

Prohladno ljetno popodne… ° °   0     °    

…mozete misliti koliko je "prohladno". Stavio sam mali hrabri sat koji ima ugradjeni digitalni termometar na balkon u ovaj ne bas narocito vruci dan, u usporedbi sa sredinom tjedna kako bih izmjerio vanjsku temperaturu po prvi put. Bilo je nesto prije 19 sati. Poslije 15-ak minuta dosao sam pogledati kolika je temperatura. Ne mogu vjerovati, vec je smiraj dana, balkon je citav dan u potpunoj sjeni, a temperatura je, dragi gledaoci, 39.8 °C!!! Pa to nema bre ni u Beogradu…
Inace, imam neki prastari drndavi air condition u hotelskoj sobi i on snizi temperaturu na 26°, ali proizvodi tako neugodne zvukove da jednostavno ne mozes spavati ako je ukljucen. Ventilator na stropu, nazalost, isto tako nije dobro podmazan i stalno proizvodi nekakve cudne zvukove koje iritiraju pri zaspivanju (ma ne, nije hrkanje, nego skripi…). On ne hladi nista, ali vjetar daje kakvu-takvu ugodu i pomogne da se lakse opustis i zaspes. Sta cu, onda spavam na 32°, to jest pokusavam zaspati jer je uzasno vruce.
Jos uvijek sam u glavnom gradu, od nedjelje krecem na teren koji je na 2 -3 sata leta od glavnog grada. Ceka me u prosjeku 4 leta tjedno, znaci 4 dana tjedno u avionu po 2 -5 sati jer nas avion leti kruzno na vise destinacija i onda se vraca, pa ako zelis iz prve destinacije krenuti nazad u glavni grad, moras otici u sve ostale gradove u koje slece avion. "Njusim" svoj prebukiran raspored za mjesec dana unaprijed, biti ce umjetnost izvuci slobodan dan. Iako se treba prijaviti za let 72 sata unaprijed, za mog kolegu Svicarca i mene je receno da imamo apsolutan prioritet i da to pravilo za nas ne vazi. Ha, moglo bi nekome zvucati kao cool ili hvalisanje, imati takav prioritet medju cca 180 ljudi, ali nazalost nije tako. To samo znaci da je situacija tamo gdje idemo toliko losa i da je ogromna potreba za prisustvom ljudi naseg profila. Bit ce ovo veselo ljeto…
Danas je petak, neradni dan. Odlucio sam ostati u sobi, odmarati, vjezbati asane i Tibetance, meditirati, citati, postiti, biti sam sa sobom, uzivati u tisini i samoci, sutjeti, sakupljati snagu i bistru svijest i radost za predstojece dane. Neopterecen ranojutarnjim dizanjem, uzivao sam potpuno opusten u vreloj sobi, toplina mi vise nije smetala, dao sam si vremena da se naspavam za citav tjedan: spavao sam punih 8 sati! Inace se preko tjedna moze jedva spojiti nekih 4 sata spavanja po noci, i to iz 2 ili 3 puta po sat, dva. Vrucina te jednostavno budi i istovremeno tjera i u WC i piti vodu. Voda iz slavine nije za pice, a cista voda nije ponudjena u hotelskim sobama u dispenserima, tako da ajme onome tko nije kupio prethodnu vecer dovoljno vode za noc. Opet se zalim, ha? J
L' Afrique c'est fantastique…pozdravcic (ovo dolazi od zaraze tvojim napojcicem, Ramo) mozda cak do iduceg vikenda, ako ne bude funkcionirala satelitska veza na terenu

- 13:22 - Stvarno? (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?
Radim u zabitim dijelovima svijeta. Ne dajem odgovore za koga radim jer mi ne dozvoljava poslodavac. Ovaj blog bi trebao zamijeniti beskonačne mailove prijateljima sa objašnjenjima kako si i što radiš tamo, svakome pojedinačno. I, treba poslužiti meni osobno, da se konačno naučim pisati jasno i glasno :-))


"Bez bahornic i liečnika
Tu mi narav zdravlje goji
Izvarsniega ni'e bo lieka
Neg u miru kad duh stoji...

Samoćo u svem blažena si,
I blaženstvo ti sama si."

Jerolim Kavanjin
1640 - 1714