Šetnjica

16.06.2004., srijeda

Ovaj sam cuo u Zenevi, mozda ima gramatickih gresaka :-))

makedonska vaterpolo reprezentavija se plasirala na prvi put u povijesti na svjetsko vaterpolo prvenstvo i igraju prvu, legendarnu utakmicu. klime dobija loptu i krece sam u kontra napad prema golu. ovo mu je sansa da zabije legendarni prvi gol za MK reprezentaciju i tako udje u povijest svjetskog i makedonskog sporta. pliva on tako prema vrataru, a selektor mu vikne: klime, frli mu ja topkata na mitko! ovaj ga gleda, ne pada mu na pamet i pliva dalje. poslije par sekundi selektor ce opet: kllime be, daj mu ja topkata na mitko!!! stevce ne reagira i ide dalje. selektor, potpuno van sebe urla: klime, ke ti ebam mater, frli mu ja topkata na mitko. klime nista, dize se, zabija gol i pocinje urnebesno slavlje. pita on seletkora zasto je vikao kad je on bio u sansi i zabio najlegendarniji gol u povijesti MK vaterpola. selektor odgovara: a be ti go dade golot, ama mitko se udavil...
ahahaha hahhaha....

- 14:41 - Stvarno? (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?
Radim u zabitim dijelovima svijeta. Ne dajem odgovore za koga radim jer mi ne dozvoljava poslodavac. Ovaj blog bi trebao zamijeniti beskonačne mailove prijateljima sa objašnjenjima kako si i što radiš tamo, svakome pojedinačno. I, treba poslužiti meni osobno, da se konačno naučim pisati jasno i glasno :-))


"Bez bahornic i liečnika
Tu mi narav zdravlje goji
Izvarsniega ni'e bo lieka
Neg u miru kad duh stoji...

Samoćo u svem blažena si,
I blaženstvo ti sama si."

Jerolim Kavanjin
1640 - 1714