Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Shakira dobila priznanje zbog više od milijun prodanih primjeraka albuma u Italiji - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Shakira dobila priznanje zbog više od milijun prodanih primjeraka albuma u Italiji

Prije nekoliko sati Shakira je sudjelovala u poznatom, talijanskom showu "Amici Di Maria De Filippi". (31.listopada)

Izvela je svoj hit "She Wolf". Osim toga, Kolumbijku je dočekalo iznenađenje od tvrtke Sony Music Italia.

Tvrtka joj je uručila CD s priznanjem da je u Italiji prodala svoje albume "Laundry Service", ""Fijación Oral Vol.1", "Oral Fixation Vol.2" i "She Wolf" u više od milijun primjeraka.

Donosimo vam video nastupa i prijevod kratkog interviewa.




Bok! Dobrodošla!

Bok! Kako ste? Jako sam sretna što sam ovdje.

Ti razumiješ talijanski.

Razumijem ga, čitam ga dobro, ali ga malo pričam. Ne pričam ga tako dobro.

Pjesma koju pjevaš....želiš li nam reći što može značiti pjesma koju ćeš sad otpjevati?

Vučica.

Da. Malo sam pročitala tekst. Ti kažeš da postoji vučica unutar svake žene.

Da, ja u to vjerujem. Vjerujem da unutar svake žene postoji vučica.

Koja mora izaći?

Nisam samo ja vučica. Sve žene...sve žene su vučice....

Izvoli....

Hvala.

- 20:51 - Komentari (4) - Print - #