Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Hitkrant (Netherlands) - August 6 - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Hitkrant (Netherlands) - August 6

Znam da je ovaj časopis davno izašao, ali jako cijenim trud koji je Marja uložila da nam prevede članak s nizozemskog. Veliko ti hvala, ShakiraLoba Team =)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ja radim samo što ja hoću

Oko godinu dana je Shakira uzela vremena da poradi na novom album. Kao što ste već mogli vidjeti na spotu njezine nove pjesme She Wolf , opet je skroz otkačena.

Shakira što se dogodilo? Gdje si bila cijelo vrijeme?
U studiju ili na putu do studija ili na povratku iz studija. Godinu dana sam radila na svom novom albumu i moji obožavatelji dobro znaju kakav sam prefekcionist. Nisam brzo zadovoljna i jako sam kritična što se mene same tiče, tako da sam si uzela vremena da nešto stvarno odlično napravim. Uz to sam ovaj put jako dobro znala što hoću, ali još uvijek ostaje zbunjujuće to što mi se mišljenje zna promijeniti drugi dan. Tako sam sretna što imam tako strpljiv tim jer nije lagano sa mnom raditi i volim se u sve upletati.

I s rezultatom si zadovoljna, jer tvoj novi singl She Wolf je fenomenalan
Hvala, to je uvijek lijepo za čuti. Jer uvijek je to iščekivanje kako će se svidjeti ljudima muzika. To čini moj posao uzbudljivim i to je uvijek izazov. Tako sam sretna što su prve reakcije jako dobre. Općenito na spot She Wolf, u kojem sam dodala par novih plesnih elemenata. Isto u tom teritoriju (plesnom) sam se ovaj put probala nadmašiti.

Čitali smo da je pjesma she Wolf nastala na čudnovat način
Bila sam nešto u studiju i odjednom na neki nerazumljivi način mi je ta pjesma došla u glavu. Zvuči jezivo, ali sam odmah uzela komad papira i sve zapisala kako mi je sinulo. U roku od deset minuta već sam imala gotov tekst i muziku, što se ne vidi često. U pjesmi se radi o tome kako se osjećam i kako se nalazim u životu. Sada kada sam starija, osjećam se slobodnija i znam bolje što hoću. Učim sve bolje slušati sebe i da radim sve što meni odgovara. Ništa drugo od sebe tražiti ili očekivati.Znači o tome se radi u She Wolf : o slobodi i slobodnoj volji. Ili drugačije rečeno : pusti životinju u sebi van.

Je li radi toga onda plešeš u kavezu?
Hahaha, točno: kada si poznat pomalo si zarobljen i moraš se naučiti suočiti i živjeti s time. Neki to mogu bolje od drugih. Jedan poludi kada ga paparazzi slikaju, dok drugi opušteno počinje pozirati. Ali najvažnije je ostati svoj, a ne ponašati se kao najveća zvijezda.

Svoj zadnji album si izdala i na engleskom i na španjolskom. Što možemo očekivati od tvog novog albuma, o kojem si se dosta naradila i to još s slavnim osobama kao Wyclef Jean i Pharrell Williams?
Moj novi album, koji će se najvjerojatnije i nazvati She Wolf, izlazi 2. 10. Na njoj su pretežito engleske pjesme osim tri . Slijedeće godine ću onda opet doći s novim španjolskim albumom. Na albumu se nalazi dosta up-tempo pjesmama i jako je strogo producirano . Rezultat je genijalan, barem po meni.

Kako izgleda jedan običan dan za tebe bez da radiš?
Da ne radim? To je bilo odavno. Ja sam pomalo workaholic. Čak i kada se probam opustiti i ništa ne raditi onda razmišljam o tome što još sve hoću napraviti. Ti normalni dani bez posla se nažalost rijetko ostvare.

Je li ti još uspije koji put lijepo ostati anoniman?
Da da, često mi to još uspijeva. Nikada se ne brinem toliko o tome da sam poznata. Ali ima tih malih stvarčica kojima se možeš koristiti kada si poznat. To vam naravno neću sve reći jer da kažem onda moram naći nešto drugo da me ne razotkrijete. Samo jedan. Uvijek kada presjedam u nekom hotelu dajem neko tuđe ime. To se uistinu i mora jer drugačije će te nazvati usred noći od neki tamo čudni tipovi.

Srećom mi tvoj život možemo pomalo pratiti na twitteru. Ali samo jednu stvar nam možeš još pojasniti : u jednom trenutku se baviš svojim workoutom, a u drugom trenutku opet želiš neki masni hamburger. Je li onda uspiješ pobijediti i ostaviti to kao želju?
Ne. Ma kakvi. Kada ja poželim nešto jesti pojest ću to onda. Ali zbog sebe naravno moram svaki dan trenirati u teretani po dva sata.

- 18:27 - Komentari (4) - Print - #