Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Prijevod Shakirinih najnovijih interviewa - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Prijevod Shakirinih najnovijih interviewa

Image and video hosting by TinyPic

"Stajala sam na pozornici i upravo sam bila dala nagradu Taylor. Odlutala sam mislima pa sam samo pljeskala. Primijetila sam da je Kanye skočio na scenu pa sam pomislila da govori nešto lijepo, no nisam na to obraćala previše pažnje. Zatim sam primijetila reakciju gomile i izraz njihovih lica se počeo mjenjati."

Image and video hosting by TinyPic

"Pomislila sam: "O moj Bože! Možda govori nešto što nije potpuno ispravno!" Zbog toga sam počela pažljivo slušati što govori i nisam mogla vjerovati onom što čujem. "

Image and video hosting by TinyPic

"Taylor se osjećala zaista loše, kao i mi svi na sceni i iza scene. Svi su bili ljuti zbog njegovog komentara. Mislim da se Beyonce osjećala posramljeno. Cijela stvar je bila vrlo neugodna."

Image and video hosting by TinyPic

"To je bila najsmješnija stvar ikad jer mi je moj stilist rekao: "Nosit ćeš jedinstvenu haljinu! Nitko je drugi u svijetu nema!" Rekla sam: "Da, pa i nije me briga ima li tu haljinu još netko na svijetu. Nosit ću je jer mi se sviđa:"

Kad sam vidjela Pink, ostala sam šokirana. Prišla sam joj i rekla: "Pink, pogledaj nas!" A ona je samo dodala: "O moj Bože! Ovo je najsmješnija stvar ikad." Samo se nasmijale zbog toga."

Image and video hosting by TinyPic

"I ne, nisam otpustila stlista. Još radi za mene. (smijeh) Htjela je nestati, zbrisati s lica zemlje. Ali mene nije briga. Zapravo, to je bila najbolja stvar te večeri. Bilo je vrlo smiješno.

Lijepa halijna, zar ne? Tehnički gledano, ja sam bila prva na crvenom tepihu. (smijeh) Šalim se."

Image and video hosting by TinyPic

"Bavila sam se gimnastikom kad sam imala 10 godina. Pretpostavljam da je nešto od sexa....ispričavam se.....O moj Bože! Htjela sam reći fleksibilnost. (smijeh) Ok, o moj Bože. Crvenim se."

Image and video hosting by TinyPic

"Mislim da moji videi i glazba na neki način odražavaju moje stanje uma, osjećaje, način na koji vidim svijet i moje vlastite misli. Nema razlike između mojih kretnji, plesa, videa i pjesama u odnosu na ono kako se osjećam."

Image and video hosting by TinyPic

"Obožavam Bahame. Ljudi su tako opušteni i mogu dosta dana ići bosih nogu i bez šminke....hmm, ne, ipak koristim šminku svaki dan.(smijeh) Pretjerivala sam. Ali da, idem u trgovinu u pidžami. Nikoga nije briga. To je izvrsno! "

Image and video hosting by TinyPic

"Vrlo je teško objasniti vlastite tekstove pjesama. Prije mi je bio izazov pisati pjesme na engleskom jeziku i to sam radila s rječnikom u rukama, no sad je to za mene sasvim prirodna stvar.

Npr. pjesmu "She Wolf" sam napisala za 10-ak minuta; i tekst i glazbu. Tada sam morala raditi na španjolskoj verziji pjesme. Sada se stvari događaju obrnuto!"


Image and video hosting by TinyPic

Cijeli interview pogledajte OVDJE.


Image and video hosting by TinyPic

"Kad odlučim započeti novi projekt, općenito trebam provesti mnogo vremena u studiju jer posvetim svoju snagu i napor svakoj pjesmi, svakom detalju. Pazim na svaku najmanju sitnicu. Zato izdajem novi album svakih četiri godine.

Mislim da je ovaj album na neki način napisan iz vrlo ženske perspektive."

Image and video hosting by TinyPic

"Pjesma kao što je "Loba" je duboko interpretacija kulture. Smatram da svaka žena unutar sebe ima vučicu, htjeli mi to ili ne htjeli priznati. Svi imamo zabranjene snove i vučica nam na to ukazuje.

Danas kad sam zrelija, shvaćam da nas ponekad društvo i kultura ograničavaju i sputavaju u namjeri da pokažemo svoj individualizam."

Image and video hosting by TinyPic

"Pokazala sam noge u spotu za "She Wolf". U toliko godina karijere koju imam iza sebe, nikad nisam pokazala svoje noge. Uvijek sam nosila duge hlaće, zar ne?

Jednog dana sam se pogledala i rekla: "Znaš što? Nisu tako loše! Jesu kratke, ali vode me; nose me tako dostojno. Pokazat ćemo ih sad dok nije još prekasno jer ne mogu čekati još mnogo godina."

To je bio trenutak i prilika. Bila je pjesma i osjećaj koji sam htjela izraziti. Bio je to i moj način da se osjećam slobodnijom i ženstvenijom."

Image and video hosting by TinyPic

"Najveći san kojeg imamo, san kojeg nosim u srcu je vidjeti školu u svakom dijelu Kolumbije. Škola će biti humanitarno središte u mjestima gdje vlada već mnogo godina nije bila prisutna."

- 19:40 - Komentari (5) - Print - #