srijeda, 25.06.2008.

Tamo kud idem beskrajem plove jata belih ždralova....

winkwinkZamisli svetlost kako te nosi kao da si prašina...
poleti, i pevaj dok letiš, neka zvoni tvoj glas,
I nek svemir čuje nemir,
Nebo peva sa nama


Ponovno se vraćam na jednu staru spoznaju i utvrđujem
da ona uistinu nikad neće izgubiti svoju svježinu.
Jedino što pobija surovu apsurdnost jest stvaralaštvo.
Svaki put kad ju iznova susretnem , ova me spoznaja
podiže poput feniksa iz pepela.wink

Ova Bajagina pjesma me podsjetila na neku lakoću ,
a ona je za mene oduvijek bila u stvaralaštvu.

I ljubav se stvara,
Kad mi je teško rečem sebi - samo napravi,
potom to napravim, pa rečem - još, želim još,
i učinim još, na kraju tog dana najsretnija sam, letim kao prašina u svjetlosti.





20:23 | Komentari (6) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.