sex i grad u Hrvata

18.12.2005., nedjelja

Moje, neko novo vrijeme :)

Danas sam vidjela M.-a. Slučajno ili namjerno, to samo on zna... Nije mu baš neka fora piti nedjeljnu kavu u mom kvartovskom bircu iako živi na drugom djelu grada. Ali ako on tako želi... Nije baš bio ugodan osjećaj sjediti dva stola od osobe s kojom ste se tako voljeli, a danas... Klasično "bok" i kurtuazno "kako si?" i svatko svojim putem. Za odvojenim stolom. Ne razmišljam previše o tome, u početku sam bila pomalo ljuta na situaciju jer pretpostavljam da je ciljano došao baš u taj kafić, ali i to je dio života, dio cijelog meteža i zbrke u kojoj sam se našla.
Iako začudo, ja sam potpuno mirna, do sada ni u jednom trenutku nisam požalila radi moje odluke u vezi M.-a, ne muče me misli o Novom, on je jedna sasvim druga priča i sama sebe sam začudila kako sam si posložila kockice u glavi. I super mi je.
On Novog od početka nisam očekivala toliko pažnje i ljubavi koju mi pruža. Svjesna sam situacije da on to nije u stanju niti da će se sutra rastat i oženit mene. I mi ćemo živjet sretni zajedno do kraja života... Ma znam ja, dovoljna sam realna i kad mi oni leptirići po trbuhu počnu skakutat od same pomisli na Novog da sve to ne ide tako. Ali Novi se trudi, pokušava mi biti dostupan gotovo u svako doba, zove stalno, šalje porukice, pričamo ozbiljno o svemu, nasmijava me, nježan je, pažljiv, romantičan, pomalo ljubomoran... I uz sve to još mu nisam rekla da sam prekinula s M.-om, nešto sam natuknula pa mi je rekao da odlučim kako mislim da je najboje za mene, da me on neće na ništa nagovarat. Sviđa mi se kako je to rekao tako da mislim da ću mu uskoro i reć da sam prekinula s M.-om.
Jučer sam radila i svi su mi rekla na poslu da već dugo nisam ovako dobro izgledala i da mi očito godio ili godišnji ili prekid. Ja sam se samo namijala na sve to. I stvarno osjećala sam se jučer strava, bilo je posla i baš sam uživala radit, čak je bilo par ponuda na kavu i žicanje broja mobitela od gosiju :) osjećala sam se kao da je sad to neko moje vrijeme...
Da li sam zaljubljena u Novoga? Rano mi je uopće kopati po osjećajima, a i rano je reć da sam zaljubljena u Novoga. On je ono nešto novo, nešto lijepo u mom životu i ja želim uživati u tome...
Do švrakanja, pozdrav

Svira: Gibonni- Judi, zviri i beštimje
- 19:23 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Postojanje...

sve ono sto vidim,cujem,sve sto mi se desava i sto me okruzuje, da, ponekad kao i svi imam potrebu to prokomentirati. I podjeliti s vama... jer život se sastoji od trenutaka

Volim pročitati šta imaju za reć:

Samo moje....


Davno

Sve ono što smo imali
davno smo uništili.
Za sve ono što smo nas dvoje postojali
davno se izgubilo.
Sve ono što smno bezuvjetno gradili
davno se srušilo.
U sve što smo vjerovali
davno smo prestali.
Kao da smo htjeli zaboraviti
da smo se nekad davno voljeli...



Volim te

VOLIM TE, i ne slutiš koliko.
Čuješ li me? VOLIM TE.
Govorim ti tiše, glasnije pa opet tiho
pa ti šapućem da ne čuju znatiželjnici
vičem pred cijelim svijetom da te volim
izgovaram bez straha ono što osjećam
potpuna sam jer TE VOLIM
slobodna jer ti to govorim
i na poslijetku sretna
jer znam da i ti voliš mene.



Još uvijek.

Dio tebe čuvam u sebi.
Još uvijek.
Čudno, zar ne?
Moji snovi su veći od neba.
Još uvijek.
I to je čudno, ha?
Moja ljubav živi u meni samo za tebe.
Još uvijek.
Ali ništa mi se ne čini čudno
jer moje srce kuca otkucajima tvojim,
dane brojim samo da te ugledam
i sanjam tebe, tebe koji nikad nećeš biti moj...



Ako ikad...

Ako ikad budem ponovno voljela
voljet ću muškarca poput na tebe.
Znam, jednostavno znam.
Ako ikad upoznam muškarca nalik na tebe
voljet ću ga koa što sam tebe voljela.
Ako te ikad prebolim
možda ću voljet nekog kao što sada volim tebe.

Nešto "pametno"

Nisam te napustila zbog drugog muškarca. Napustila sam te zbog druge žene- one koja nisam moga biti dok sam bila s tobom.
By: Ellen Hansen

Ne postoji prečica do mjesta na koje se isplati poći.
By: Beverly Sills

Svi se tvoji snovi mogu ostvariti... ako imaš hrabroszi provesti ih u djelo.
Nepoznati autor

NItko se ne rađa kao žena, to se postaje.
By: Simone De Beauvoir

Kako ćemo naći ljubav? Naša je u trenutku kad je dajemo.
By: Joan Walsh Anglund

Nevjerojatno kako osoba postane hrabra kad zna da je voljena.
By: Freud


Hvala što ste bili tu

Free Counter
Free Counter