< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

21.04.2006., petak

PRAVI IGRAČI LUMPUJU TOKOM TJEDNA

Primjetio sam kako je mnogo bolja ekipa tokom tjedna vani, vikendom su svi i sve je pod nekim pritiskom traženja zabave, svi idu sve kasnije van, i jednostavno gužve, policija na svakom ćošku. KOMA KOMA:

U srijedu smo našli par mjesta sa hrpom mladim djevojčica, sve su sexy i pristupačne više manje, ima krava među njima ali bože moj. Frend ima novu taktiku sa njima, kako one bezobrazne i on prema njima, umalo smo jednom imali tučnjavu. Zanimljivo je kada jedna krava zasere umiješa se uvijek hrpa ljudi koji nemaju veze sa ičime i stradaju nevini a krivi podviju rep u neki ćošak i to je to. Tako eto opet na doslovno istom mjestu u isto vrijeme i više manje iste cure, od zadnji puta kao da ništa nije bilo. ?????

Odlučili smo biti dobri i ne biti pod gasom, skužili smo kako to nije pametno na tome mjestu, jednostavno nemamo taj doživljaj i nije to to! mora se popit, a baš mi se i ne pije više, počeo sam previše u biti redovito kad se ide van, prije sam se poljevao sokovima sada crvnim vinom, Nisam pobornik pive, vino je ipak onako clasi i opojno i fancy ;)

Kad nam je dosadilo krenuli smo u patrolu po gradu, prvo do pekare po burek. Mjenjali se za mjesta pa sam malo ja coolirao po gradu dok je on degustirao.
Klasika smjer JEDINICA. Tamo nova ekipa, dio sa RTL-a ;) nekoliko plavuša izvodi neki lezbo show, u drugom kutu dvije se ljube ako je to moguće tako nazvati, u biti razmjenjuju slinu ali ono degutantno dvije neke debeljuce pijane, drogirane.

Malo smo plesuckali, malo se zekili, nije nam se dalo čekat ekipu iz GJURE2 kad se zatvori, mislim kako je bio zadnji dan srijede u GJURI pa sada se ide u PIRANHU srijedom. Vidim metar jumbo plakata po gradu, reklamiraju se žešće.
U nekom trenutku izgubili smo inspiraciju i krenuli kući.
Nismo otišli daleko kada dvije djevojke se šetaju kući, po frizuri i dupetu mislili smo kako je to jedna naša poznanica, no bila je jedna sasvim deseta osoba s kojom smo imali kratki kontakt prije X vremena. Sjetila se ona nas i frend nje, meni je ona maglovita, pogotovo što je tvrdila kako smo se grlili????

Brzinski dogovor kako ih odbacit doma, no na pola puta ppadne prijedlog da idemo ka njima ili one k nama.
One bi NEŠTO? da se pokupi još usput.. a ha možeš si mislit. Spomenemo mi kako imamo sambuke, njima je to bilo nešto sudbinski ??
Zanimljivo kada smo došli u stan nisu je ni takle, već smo si nas dvojica nazdravljali ;) onda je jedna odglumila kao spava???? Valjda je to bila taktika mamljena kao vidi zaspala sam pa nisam znala što je on radio i kad je navalio na mene nisam se mogla branit.

Zato je druga bila mnogo veselije i zabavnije raspoložena. Popišao sam se od smijeha kad me upozoravala kako zna JUdo, hrvanje i tako.
Je je mala znam ja i KARAM TE, i ludo a hrvat ćemo se dok tražiš još.
Malo smo se pipali, malo smo se natezali, palo je metar poljubaca, maženja, malo sam joj tražio dlačice po pici kojih nije bilo nigdje ;)
Mislila je možda kako ću nasrnut na nju, no baš mi se IGRALO, nakon x vremena zaspali smo svi na hrpi, ujutro ih ispratio i natrag u krevet.
Razmjenili smo brojeve i dogovor je pao HRVANJE jedan na jedan u subotu ili nedelju, jer ima obaveze ;) mora odglumit dobru djevojku ;)

Jao što ću da joj radim ona nema pojma.! !

Kako je svijet mali, sretnem i jednu "blisku" frendicu par godina se nismo družili, ona se uvijek javljala samo kad je nešto trebala, i naljutila se što nisam htjeo biti s njom, a sexali smo se tu i tamo. Onako FUCK BUDDY !
Za one koji nisu upoznati sa terminom "PRIJATELJ ZA SEX"
I kao bilo bi ljepo da se negdje lumpuje i malo izludira u ime starih vremena, navukao sam ja nju i na bisexuale igre sa mojom ex djevojkom.
Stoga mogli bi se ljepo podsjetit na stare dane.

Također mi se jedna slatkica vesela vrtirepka motala po glavi i imao sam približnu priliku i mjesto i vrijeme se zabavit obostrano no druga nas cura sppriječila. FUCK !!
SAd se eto sretosmo i neki onako dvosmisleni razgovori među nama su bili, o tome tko bi koga smjestio i gdje i okvirno imamo neki deal da se namjestimo jedno drugom i onako fino mmmmmmmmmmmmmm guštamo jedno u drugome.

Zanimljivo kad nema pice nema da ju moliš na koljenima, kad krene jedna onda navale sve!??? točno nas osjete kad smo gladni onda nam nedaju, kad se najedemo fino, kad je piton nahranjen i kad zračimo ne zainteresirano onda smo im cool, i onda one plesuckaju vilino kolo oko nas !!!

e pa drage moje sezona lova je otvorena, postajem sve više onaj stari ja, koji je letio sa cvjeta na cvjet tj sa pice na picu...
Sad barem znam što će biti kada stanem, probat će mi spalit krila.
EH NEDAM JA VIŠE MOJA KRILA !!!!




- 11:05 - Ostavi trag iza sebe (31) - Trošač tinte - Permalink#