Septy u raljama života

petak, 02.03.2007.

Posesivci i njihove igre


Jebote kak je zivot cudan, danas jesi sutra nisi, danas dan sutra mrak, ko bi doli sad bi gori... Ma puna sam narodnih umotvorina ko govno vitamina

Evo mene treci put ove godine gore dole voza ova karusela

Ova muska kurva otisla, peklo bolilo i zaraslo... Doslo novo ruho....

E o tom hocu da pisem
O posesivnim pijavicama


Sinoc sam "prekinula" nakon samo tjedan dana susreta sa jednim vrlo vjerojatno jakim posesivcem...
Nisam prije imala takvih veza, al ovo mi je bilo bas ono tipicno...

Ljubomora i nepovjernje prekriveno sa nevinim: "Pa normalno da sam oprezan na pocetku" i "Zivot me opekao"
U biti uzasan nedostatak samopouzdanja...

Vidjali smo se svaki-svaki drugi dan, plus desetke sms, plus msn/webcam navacer po sat-dva...
I uprkos svemu on ide sa pricom kako ja nikad nemam vremena za njega ida ga izbjegavam ako ne odgovorim na poruku istog sekunda- "Ma sigurno imas vaznijih poruka za odgovoriti"

Ako slucajno dok smo na chatu ne odfgovorim u roku od 10 sec, ili ako otvorim neki drugi prozor dok on pise, e onda je: "A koliko to jos kandidata imas istovremeno?". Posaljem mu screenshot u kom je drugi online konatkt na ignore: "A ko ti je to, mora da je bivsi, nisi ga morala sad namjerno ugasiti, providno je"

Mislim ok ako si oprezan, pa spavas sa jednim okom otvorenim, da te ne tresnu toljagom
Al drugo je ak ces tog drugog pretresti i svezati onak bez povoda, samo da te ne bi slucajno zakacio

Ti tipovi to lako uviju u "brigu, interesovanje, i zanimanje za tebe"
Tak da pazi sta radis, cuvaj se sitnih znakova koje oni lako zamotaju u "ljubav"

I ovijek su oni u pravu, dzaba ista govoriti.
Ja sam ovom odmah rekla onak oprezno, pa jace i jace i ozbiljnije... Al ne, sve gore
Kao "Pa ako nemas nista sastrane sto ti smeta sto te pitam"
I opet sinoc kad sam rekla da me sad vec totalno gusi i da necu vise, kaze: "Pa mogla si mi fino rec da imas novbog a ne ovako bezveze prekidat" namcor
Bolesnici.

Nekojutro 6:46 budi me sms. Nastavljam spavat ne gledajuci SMS. U 7:00 se budilica pali, budim se, krmeljam, spremam, zurim... Poruku pogledan na putu u garazu.

"Da budan sam, a sta drugo, idem na posao" poruka od doticnog...

Nis ne kuzim al zanemarujem. nut
Javljam se kasnije nevezano stim, ono posao, umorna, nenaspavana, lalala.... "... Probudio me tvoj SMS jutros prije budilice".
Kad on: "Sta se pravis blesava poslala si mi poruku na svedskom u 6:45"

Ne, nisam ti poslala poruku u 6:45 sam spavala!!!
"Da mozda nisi meni, al si zamjenila brojeve pa je stiglo meni."

Ne, nisam ni tebi, ni ikome ista slala u 6:45 spavala sam! Jel to tak tesko shvatiti...???
I tak me tlaci pol dana. Da bi na kraju rekao: "Jao pa tvoj broj isti ko kod mog jarana, kod tebe je samo 123 kod njega 321, ah nista nije bitno zaboravi" headbang

Ma sta zaboravi jeboseti, koji q me tlacis pol dana manijakalno zbog svoje gluposti!
Plus ako ko nest mulja to si onda ti, jer valjda imas moj .broj ..123... zapamcen pod "Septy", kak se mozes zabuniti ???
...
I tak cijeli vijenac malih sitinca nevjerice, optuzbi, sumnjicenja , sve pod nevinim "Pa samo pitam, zar nesmijem"
i "Ja sam te se pozelio pa sam zato ovakav... Sta ima veze sto te pitam kad si se zadnji put i skim jebala i kakve si sve veze imala do sad.... Pa meni je stalo... Pa ovo pa ono...." I sve to u roku odma...

To su highlights. Ovak izvuceno na gomilu je i naravno da kontas: jebote kak to iko trpi vise od dan?
Al zakacka je u tome sto je to samo izvuceno iz okolisa.... Inace su zabavni, komplimente dijele, pazljivi, sarmantni.... Ma med i mlijeko party

Tak da sam pomislis da ti nisi u redu, i da nije on jadan tako mislio .... Mamrsu3ljepe...

Cure nedajte se pijavicama sto hoce krv da vam isisise!!! Sasjeci u korjen to treba! Nece biti bolje "kad se malo upoznate" jer takvi se ne mjenjaju, nego samo si jos vise daju slobode...
Ja ne mogu zamisliti kak bi se ovaj ponasao da je bilo nest medju nama konkretnije uh

Moja sreca je : Prepoznala sam ga nakon 8 dana i otisla!

Imam 40g i debelo zivotno iskustvo iza sebe (brak, duge veze, kratke veze...), al nikada nisam imala takvu vezu da me se u startu sumnjici neosnovano!

Ja sa svojih 4 banke znam i mogu razluciti i pobjeci prije no sto si rekao kex
Al ove curice od 20-tak, njih se jos moze preveslati i upakirat im osjecaj krivnje za nesto sto nema nikakva osnova.
Zato pisem ovo da i druge cure malo otvore oci, jer lako je zavarat na pocetku "brigom i paznjom" koja predje u stege i kontrole.


02.03.2007. u 21:17 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta je to u ljudskom biću...

...sto ga vuce ka prolicu... vremena na netu?

Da vidimo hocel' ovo iko gledat (me excluded)

free hit counter




eXTReMe Tracker


Septy u raljama života...

... i internet izazova

latica

sarena kiki





Skapat av sudoku assistenten.