09

utorak

srpanj

2013

Sing sing sing.

Mislila sam
i smišljala
i vagala
i provjeravala.
Nisam čula ništa.
Počevši od pčele
koja me ubola
direkt u uho.
Nisam vidjela ništa.
Počevši od toga
da se sve oko
mene polako
raspada.
I onda sam odlučila.
I smislila
i izvagala
i otišla.
Morala sam.
Život u trećoj dimenziji
i nije nadasve
zanimljiv. Što za mene
što za njih.
E pa znate što, dragi Vi..
Vidim da mogu bez
vas. Vidim da postoji
netko tko će moj
smijeh promatrati sa
smješkom, a ne sa
starim učmalim strahom
od mene, tebe, njih
ili neke sasvim druge
stravično prijeteće
ličnosti.
Vidim da postoji netko
tko ne ispituje zašto, i kako
i gdje i zbog čega.
Vidim i da postoji
netko tko ti ujutro
poželi da ti dan bude
lijep i ugodan.
I sada sam dobro.
Zapitajte se, dragi Vi,
zašto pjevam zatvorenih
očiju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.