sensesest

petak, 18.05.2007.

fantasic phive

nas 5 trenutno dijeli ovaj stan (plus jedan zeko), i pitanje se postavlja - ima li još mista. ja bidan i 4 potpuno različite individue (plus zeko). Spomenute su sve ženskog roda. Nije toliko bitno u kontekstu svakodnevnog života i komunikacije... ali otompo tom. Ili o tompot om. Oto m' poto m'.

Stan ima 3 sobe, 60ak kavdrata, ludog gazdu kojeg živo zaboli koliko nas je (misli da nas je troje), kao i šta se sa stanom zbiva između posjeta mjesečnih glede stanarine. Ili uopće. A zbiva se. Prvo je prokapa tuš. Špina nikad nije ni radila pa ruke peremo na tuš. Lavandina nema, pa... eto. i sad on kapa li ga kapa. pa se otkačija vodokotlić sa vide i nekako se iskrivila ona cijev šta ga spaja sa svrhon njegovog postojanja. i sad i on kapa. Pa je treća od pet (3od5) odlučila neki tulum napravit koji je bia poguban za predzadnju poštenu kvaku ne računajući onu od ulaznih vrata. pa špina u kužini prokapala. pa se počela ljuštit pitura na zidu u kužini. pa se pokvarilo zvono. pa su nam pretpovijesni osigurači "made in poljska, 1930ih" počeli proizvodit čudni krčavi zvuk kad upališ više stvari odjednom, čega je posljedica najmanja ali ne i najmanje frustrirajuća krepivanje hodničke žarulje svakih 5 dana u prosjeku. pa su 3od5 i 4od5 uspile skršit postelju šta i nije neka materijalna šteta. zaštopa se sudoper. pukla ona žica za robu. izglodala se žica od antene. i najslađe na kraju: prozorčina od 120 kila u mojoj sobi (oni prozori šta se mogu samo malo otvorit pa vise na onim kukama) se spontano odlučila otkačit sa "one kuke" i sasut 120 kila minus težina okvira svog staklenog sadržaja širom moje sobe.

i tako stoji već danima a danas se sprema nevera. Mislin pokupija san svo staklo, al mi svaka ptica te kukac a nadasve prekrasna simfonija prometne filharmonije jedne od najprometnijih ulica, mogu šetat po sobi po guštu. A sad će mi i opći potop nastat. A staklari žele da ja vučen tu okvirčinu do njih jer se njima ne da dolazit sa staklon. Jedne san uspija ngovorit da dođu. Ima tri dana. Čini mi se da me izbjegavaju, jer još ih nema.

aha ot omp ot om: moje cimerice ne znaju prominit ni žarulju. doslovno. 2/5 i 3/5 (ja san naravno 1/5) naughty, znači duplo više radne i intelektualne snage negoli ja sam, krenile su u avanturu minjanja žarulje u banju. I dođen ja doma a one da ne radi. Kako? A neće žarulja uć u grlo. I sad ja gledan u onome mraku šta bi moglo bit, i slučajno vidin u smeću staru žarulju s kojon su odvidale i bacile metalni dio grla, koje je sad preveliko za žarulju iz nekog neobjašnjivog razloga... smijehroflsmijeh

uzevši dakle ovu epizodicu kao princip po kojem se odvijaju sve radne akcije u našom malom kućanstvu, odlučia san prebacit ipak teret na svoja pleća pod uvjetom da one lipo čistu i peru i usisavaju i robu višaju, a ja ću bit meštar. naughty

i tako... super. dokaza san (bar u ovoj postavi) da ima smisla da ja buden pošteđen ovih dosadnih zaduženja. još jedino se nisan bacanja škovaca uspija riješit, al valjda će se uskoro opet neki k. pokvarit...

aj.

njamipartymouthwash--->kiss

18.05.2007. u 08:55 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2013 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blog ka blog. iman nesto za napisat pa sta cu.

klik dis!

Blog.hr

oklen inspiracija? nu oklen!:

Vesna te Borut ;)
carla (a kome nego) bruni
Vija Koja Pava
rusulitza
Zizi the Fuss
Sol...puž...nešto?!

i biće toga još... keep reading!

Za Meteoropate :)

ZD

The WeatherPixie

Iznad oblaka je sunce, ozbiljno, priča mi je dida, a on je bija pilot... So...smokin

barba! koja je ura!? evo sinko sad će!




free web counter

free web counter