sensesest

subota, 21.04.2007.

naslovi se na moje rame

blabla ovaj lik govori moeme moeme moeme...

ili boebe boebe boebe

ili moebe moebe

ili boeme?zaliven

kome da se obratim za pomoć ako ne blogu svevišnjem. eto pala je odluka. Sad samo da smislin za šta mi triba pomoć... zujo

pisma iz moje glave. ili pisma? jel se piše il se piva? ma kome to triba dico moja.. . . . . . . .

šta čudni filmovi?! meni uopće nisu, svaki dan se vrte pa su čak i uobičajeni, tija san reć i dosadni al neću jer nisu.

sićan se kad san bija mali pa smo pokrali mars i snikers onih malih čokoladica iz skladišta od djuti fri šopa. Ja san ih sakrija u podrum pa mi je bija crnjak da će ih kogod od mojih nać, pa san ih proguca koliko san moga, a šta nisan san podilija ekipi. Bilo mi je slabo posli. Al više mi ih nije bilo napeto mažnjavat. A kupovat još manje. Eto dobar način da odviknete dicu od slatkiša.

ima san i nešto malo godina kad san se zaljubija u curu iz vrtića. Pa je išla samnon i u osnovnu. A ja opet. Ma nikako ja njoj reć ni rič, a ona me skužila ima sto godina al se isto pravi pametna. A te naše cure, nisu nas šljivile ni 2% a kad ih vidin danas jadne, kad padne di si kako si, ajme di su danas svi dobri momci...? truć te bla. momak automehaničar, s ekipon igra plejstejšn a nju je posla po još pivi. cerek

penzijoneri bi se tribali borit za prava mladih. I obrnuto. mladima je u interesu da in baba ima veću penziju, jer ko će ti dat ako baba neće. a i zašto ti daje nego zato šta nemaš, a ona bi tila da imaš, i da ti lipo bude. a penzijoneri imaju iskustvo tako da in niko nemože prodavat spike koje prodaju maldima. a mularija ima forcu tako da mogu i realizirat ono o čemu starine samo grintaju. blabla

i zašto mislite da nije bilo atlantide. ja ne mislin ništa.

njamipartymouthwash--->kiss

21.04.2007. u 19:37 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2013 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blog ka blog. iman nesto za napisat pa sta cu.

klik dis!

Blog.hr

oklen inspiracija? nu oklen!:

Vesna te Borut ;)
carla (a kome nego) bruni
Vija Koja Pava
rusulitza
Zizi the Fuss
Sol...puž...nešto?!

i biće toga još... keep reading!

Za Meteoropate :)

ZD

The WeatherPixie

Iznad oblaka je sunce, ozbiljno, priča mi je dida, a on je bija pilot... So...smokin

barba! koja je ura!? evo sinko sad će!




free web counter

free web counter