Poslije nevinosti - Susret s djevojkom

utorak , 25.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Poslije nevinosti






Unatoč tomu hrabro se nosi sa životom, potpuno se posvećujući umjetnosti i slikarstvu. Mada nevinost ne bih nazvala manom,ali u danasnje vreme sve sto malo odskace od vecine,smatra se anomalijom. Nježno ga je poljubila i liznula moja jaja. Autorica je nagrađenih povijesnih ljubavnih romana, uključujući bestselere New York Timesa, seriju romana o obitelji Bridgerton koja započinje romanom Vojvoda i ja.



poslije nevinosti

Ako nista treba cijeniti necije strpljenje, trud i koncentraciju da se i odradi sta treba, a da pri tome misli i na to kako da ti sto vise olaksa da manje boli, da budes opustenija, da ti bude lijepo. Moralo se ici na spavanje jer u jutro tetak mora ici na posao a i ja prvi dan u školu. Bilo je krvi dovoljno da umažemo njegovu narandžastu trenericu.



poslije nevinosti

Krvarenje nakon prvog odnosa - Jesi li čula i za jedan drugi slučaj da je žena izgubila nevinost tek pri porodu?



poslije nevinosti

I tek kakvo breme! Prijateljica moje mame je nailazila na izuzetno 'uplasene' da ih tako nazovem,tipove. Kada bi culi da ima 31,a jos uvek je djana,bezali bi glavom bez obzira! Kao,sta li ovoj fali,kad jos nije,gde ja da joj budem prvi,odma da je zenim posle i sve tako neke nebuloze. Nije vise znala sta ce sa sobom i da li da ide i hirurskim putem otkloni taj svoj 'visak'. Zivot da ti se smuci. Onda je upoznala coveka kome je to bio najjmanji problem na svetu. Kad nekoga zavolis,volis i njegove vrline i mane. Mada nevinost ne bih nazvala manom,ali u danasnje vreme sve sto malo odskace od vecine,smatra se anomalijom. I,naravno,covek joj se maximalno posvetio,opustio i predocio joj da to nije nista lose ako je jos uvek nevina. Sada su u vrlo srecnom braku Da, i to cak i u vreme puberteta barem sam ja razmisljala o tome tada, ali to sam samo ja-uvek sve detaljno analiziram, idem u buducnost i postavljam sebi pitanja sta bi bilo kad bi bilo. Isti slucaj je bio i sa prvim poljupcem. Samo sam htela da s tim sto pre zavrsim! Dobro, ipak poljubac i gubljenje nevinosti nije isto. Sada kad pogledam cini mi se da nisam bila bas spremna za taj prvi put. Vise sam to uradila iz radoznalosti Meni je bilo breme, vise zbog radoznalosti nego zbog zelje za sexom. Ali nisam zelela da budem makar s kim pa sam cekala i docekala svoju pravu ljubav. I bez obzira sto sam bila dovoljno zrela, i sto sam ga volela nisam bila spremna na taj prvi put. Ne znam kako je iko ikad uzivao posto je meni bilo bolno,bogami prvih 6 meseci Mada je malo nenormalno gubiti nevinost sa 30 isto kao sa 14-15. Sve u svoje vreme. Ja poznajem devojku koja ima 34 i nevina je,poznajem devojku koja ima 32 i nevina je,poznajem nekoliko koje su moje godiste '83 i nevine su.... Ova od 34 je stvarno baksus sto se svega tice i nije mi toliko cudno sto nikad nije imala momka,ova od 32 je stvarno simpaticna i fina devojka ali isto nikad nije imala momka. Ova od 34 je stvarno baksus sto se svega tice i nije mi toliko cudno sto nikad nije imala momka,ova od 32 je stvarno simpaticna i fina devojka ali isto nikad nije imala momka. Ipak mislim da je sto se duze ceka veci problem, narocito ove preko 30... I ovde zaista nije bitno sta ce ko reci, kao sto nije ni za one od 14 ili 15 godina sto se seksaju samo tako, mislim da te zene imaju ogroman problem same sa sobom i sa medjuljudskim odnosima, pogotovo partnerskim, jer ma kako izgledala, ma sta radila i ma kako se ponasala... Cak i da joj realno ne odgovara i da na duze staze nisu jedan za drugog, zaljubis se, pa zaljubljenost odradi svoje. Da se ne lazemo, nisu sve ljubavi velike, ima i onih srednjih i malih, pa opet bude seksa. Ovo uopste nije stvar za istrazivanje, vec za odlazak kod psihologa. Mada licno nisam zagovornik preranog stupanja u seksualne odnose, prvenstveno zbog neodgovornosti i neobavestenosti mladih, te mogucih posledica po zdravlje, mislim da tim zenama mora biti strasno, ne ni zbog samog seksa, nego zbog... Mora da je porazavajuce, da dodjes do odredjenih godina i nikako nisi u stanju da ostvaris ma kakvu vezu, a realno ti nista ne fali. Kad Maxuz pomenu istrazivanje; stvar koja po meni jeste za istrazivanje jeste seksualno ponasanje Japanaca, oni ako izvestaj nije bio pogresan jaaaaaaaaako kasno krecu sa seksanjem, obicno u kasnim 20-tim i to kod njih nije nista cudno. Sigurna sam da tamo nevine devojke i u srednjim 20-tim godinama ne osecaju pritisak, ipak je nesto stvar i vremena i kulture. Neko pomenu fizicke probleme... Ja licno smatram da mnoge zene na nasim prostorima imaju problem sa seksualnoscu bas zbog toga sto nam utucavaju u glavu da je nevinost nesto jako bitno, gubljenje nevinosti se mistifikuje... Iskreno sam iznenadjena sto se toliko vas slaze da nevinost u nekom kasnijem dobu nije normalna. Koliko se nekada cenila nevinost, sada se ceni samo ako su cure izgubile tu nevinost sa ko zna kim. Istina je da devojke imaju veliki pritisak sto se tice nevinosti i frku da li ce im neki buduci oko toga praviti problem ej problem jer jos nije bila ni sa kim?! Boze moj, naici ce pravi.



DNEVNJAK - Prvi seks
Slogom rastu male stvari,a neslogom i najvece se raspadaju! Kada sam stigao teta je bila sama kod kuce. Danas smo u braku i imamo dvoje Broncamil sirup je naš spas kod prehlade. A to što je većina ne bi odbila, pa većina ne bi odbila niti da im se ponudi 1000 kuna ako jako uvrijede neku tamo curu. Vidjela teta što bi pa samo doda, još si mlad nauci ceš.

[Oslobodi se i pusti novu ljubav u život|Hotel crna gora podgorica|Osobni kontakti Varaždinska • Zagorski oglasnik]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.