13.04.2007., petak

FAKULTET NA PREGLEDU

POUKA POSTA: KAKO JEDNOSTAVNIM UPITNIKOM U TOPLINI SVOGA DOMA OBAVITI LIJEČNIČKI PREGLED!!!!!!!??????????

http://ajmmoseigratboga.blog.hr/
Priča o Noinoj varci na ovom blogu dobro me nasmijala, ali me rečenica «u ovoj je državi sve trulo pa čak i nevladine udruge» potakla da s vama podijelim nedavno iskustvo. Iskreno nisam baš veliki ljubitelj životinja i ne znam puno o radu udruga za očuvanje životinjskih prava, ali sam, s druge strane, malo sam veći ljubitelj ljudi, stoga me zabrinjava kad se ovakvi scenariji počnu odigravati u –«organizacijama za očuvanje zdravlja ljudi» Tada to osim ironično postaje tragično, a možda čak, da stvar dovedemo do karikature, i smrtno opasno.
Ne želim kazati da u našoj državi zdravstvo ne funkcionira jer o tome ne znam dovoljno da mogu suditi, ali problem je da, čak i kad se smognu sredstva za nekakvu zdravstvenu zaštitu, u nas očito ne postoji sustav koji bi zaštitio čovjeka od lijenog pojedinca koji «kupi lovu» i ne obavlja posao.
Dođoh tako na sistematski pregled (jer mi na faksu rekoše da bez tog indeks ne vrijedi), koji je trebala obaviti teta doktorica, koja je, valjda, za to dobila nekakve novce. Uđem u ordinaciju i ona me pita «Vidiš li», ja glupavo odgovaram «A šta to?» Mislim, uvijek su liječnici kad bi mi provjeravali vid pred mene stavljali nekakve brojke, slova, sličice koje bih trebala čitati (pa čak i na sistematskom). Ovoga puta nije bilo ničega, već uzrujana ona me gleda k'o da sam luda i ponovno pita »VIDIŠ LI». Tek mi sad u glavu dolazi da će se njena dijagnoza temeljiti na mom odgovoru pa kažem »aaaa...vidim» i ona lijepo upiše – VID UREDAN- Poslije me izvagala izmjerila i poslušala srce, izmjerila tlak, zaključila da je sve u redu i poslala me kući.
Odlično!!! Nekoliko mi je dana već bilo jako loše, oči me pekle dok sam čitala i sad me ona lijepo uvjerila da sam zdrava i ja umor pripišem prevelikom naporu, a kašalj alergiji dok se jedne večeri (tek dva-tri dana nakon) gotovo ne ugušim od kašlja.
Idućeg jutra (nakon niti minute pregleda) moja liječnica opće prakse zaključuje da sam vidno bolesna - pripisuje raznovrsne lijekove i antibiotike jer već 10-ak dana vučem nekakvu upalu grla koja već prijeti plućima. K tome mi još daje nekakve masti i kapljice za nadražene i crvene oči (to je bila alergija) .
I sad se ja mislim – pa pred 2 dana sam bila u doktora (na sistematskom) već očigledno i ozbiljno bolesna, a ta žena apsolutno ništa nije primjetila niti pregledala osim moje visine i težine – a netko joj je platio da odradi to. i kako onda očekivati da netko pomogne psu.
Ljudi, imam prijedlog ne mučite nas više da ustajemo na te sistematske (jedino što se može dogoditi vezano uz naše zdravlje je da navučemo nekakvu prehladu dok u ranu zoru bauljamo do ambulante) već kupite vagu na faksu mi ćemo se mjeriti i dajte nam ovakav upitnik:

VIDIŠ LI?
1) DA
2) NE

Više od toga zbilja nije potrebno- ne trebate uzalud trošiti novce bilo bi korisnije kad biste nam nam platili kavu.


Na kraju samo zahvaljujem nebesima što je moj liječnik opće prakse savjesniji od ovdje opisanog primjera inače bih brzo mogla završiti poput jadnog psića iz Noine varke.

- 16:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

črčkarije jedne studentice