Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (7)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



this is me.....













































































"Call Me When You're Sober"

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can
remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to
lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play
the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me
when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have
burned paradise?
How could I
you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.


utorak, 27.02.2007.

FENIKS



Evo me....jopet...jucer sam cijeli dan bio tuzan imislio zasto
se neke cudne situacije moraju dogadati bas meni...u principu sam nesposobna
i nesnalazljiva u nepoznatim situacijama,i uvik samo pasivno gledam pa ljudi
sigurno ne naprave ono sto ja zelim....bojim se tog sto zelim....nitko nema pravo
zeliti nesto sto bi mozda moglo nekog drugog unistiti,nehotice...ali bi
Zato si dajem za pravo da se i ovog puta povucem...ostat cu tu na neki
drugi nacin,i s vremenom cu to i prihvatiti,ma vec i prihvacam
Ako postanem sebicna postat cu presebicna,znam...a jos se borim sama sa sobom
nesmijem previse filozofirati,sta vise mislim to se vise gube konture moje osobnosti
a meni ne pada ni na kraj pameti da se promijenim,imam ljude koji me vole ovakvu
kakva sam i zato ja njih volim,je da ih mogu nabrojati na prste ali zato ih jos vise volim
jer ih ima dovoljno...eliminacija uspjesna....klik....yes
A jeb...cenzura...e...cenzura...kad mi je lipo...cak imam nade i energije u sebi,to je nesto
do prije dva miseca za mene bilo nezamislivo,a sad kao feniks dizem se iz pepela
trazim nova vrata,izlaze...postat cu nova ja...skidam sjene sa sebe...bit cu bolja,
razumnija smirenija pametnija pozitivnija....yes
Recimo da su me dogadaji od ove nedilje potaknuli na razmisljanje
lipo je jedan clan mog copora reka da u svakom zlu ima neko dobro...ima
brate...ima...iako jos nisam sigurna....
Barem sam pronasla svoj smisao na dulje vrijeme....centar za ne.....
jos cemo se dogovoriti...



ZAHVALE:
coporu:jer mi je pruzio pomoc kad je trebalo
tamari:takoder
bratu:a za sve....



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.