pixiland

28.06.2005., utorak

umoran sam

od svega!umoran od nade od straha od staroga i novoga.umoran sam od ove bezuvjetne ljubavi.gledam se-pa ja sam psihopat!skoro ce godinu dana kako stvari ne stimaju i sve je gore i gore.di je kraj?bio je blizu ili ja mislim da je bio.nazvao sam 8881 i prekinuo.ja sam picka ili?umoran sam od pitanja ,od odgovora,od vaganja od nesigurnosti.umoran od svih tih self analiza,od introspekcije od kraja i pocetka.umoran sam od ljudi.umoran od interneta,od bloga hehehehe......samo sto je to najmanji problem.off.da pustim sve u pm?da odem u indiju?mozda u neku komunu na obalu goe?pa kad dosadi u neku pecinu na meditaciju od par godina?ne znam.imam ja i dobrih trenutaka kad sam ispunjen jebenom radoscu.kad sam svemir.prije par dana sam joj gledao oci nekih par minuta i shvatio sam da se isplati umoriti za njih.borba.jebeno sam nenormalan.vidi sliju,umirem li ja to?istrazivanja pokazuju da ljudi koji znaju da ce umrijeti a nisu se pomirili sa tim crtaju.................

slusam doorse ajd pogodi koju stvar :)




- 23:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

19.06.2005., nedjelja

u jebote!

tek danas dođoh sebi.nick je mrak! sto je stariji to je bolji.danas mi pjesme s novog albuma zvuce puno bolje nego prije par dana.ostvario je odlican kontakt sa publikom ,cijelo vrijeme se sprdao i odgovarao na upadice curica iz prvih redova.pusio je kao i 94.jebeno pozitivan tip koji te ponese negdje.....vjerovatno .....iznad.ne znam ,bio sam na sedmom:) nebu.
nakon koncerta orto i zasluzeno pivo.ugodan razgovor sa wendy,šiz from denver i nikad nije cula za rambo amadeusa.vjezbao sam americki.sve u svemu petak za pamcenje.
- 20:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.06.2005., petak

carobni glas 94te

nik je rekao pixiu haj.
sto li ce reci danas?










ajde zapali!

- 02:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.06.2005., utorak

pixi te vodi na kejva u ljubljanu 2

pitanje br.2
sto je kejv rekao pixiu u ljubljani 94 godine ispred krizanki?
jocker pitanje 7.stvar sa albuma let love in?
ja stvarno darujem ulaznicu.nije zajeb.
- 01:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.06.2005., ponedjeljak

pixi te vodi na kejva u ljubljanu!

u kojem se kultnom filmu pojavljuje nick cave i njegova muzika?odgovori tocno ili netocno .vodim te na kejva!mislim se ako moze coca cola voditi na b.dugme zasto pixie ne bi mogao na kejva.koncert je u petak 17.6 u 21:00.pozuri se!potrudi se!
- 01:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.06.2005., četvrtak

izlazak mjeseca

kad mjesec izlazi
zvona nestaju
a javljaju se staze neprohodne

kad mjesec izlazi
more prekriva zemlju
a srce se osje
otok u beskraju

nitko ne jede naranče
pod punim mjesecom
a treba jesti voce
zeleno i hladno

kad mjesec izlazi
sa sto jednakih lica
srebrni novcici
u džepu jecaju




vidimo se drugog dana punoga mjeseca na 44 stupnja i 30 minuta kroz 14 i priblizno 20 min longitude(da li sam dobro izmjerio????)
- 01:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #

05.06.2005., nedjelja

190km/h

progutao sam cestu i nakon ovoga nikad vise nece biti ista!sijevalo je na sve strane i sjetio sam se riders on the storm.topla ljetna predolujna noc!to je bio taj trenutak kad sam se oslobodio.varnicim prijatelju ,varnicim do pakla i nazad!

pjesma hoce...

pjesma hoce da postane svjetlost.
u tami pjesma ima
niti fosfora i mjeseca.
svjetlost ne zna sto hoce.
u svojim opalnim granicama
nalazi sebe samu,
i vraca se.
- 16:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

04.06.2005., subota

fotka

dobih fotku staru 5-6 godina,a na njoj mi.nas cetvorica u nekoj glupoj macho pozi,ono kao mi pijemo,mi smo ludi...........smijesno!a i nama je bilo,vidi se.covjece koju kosu sam imao.hahahaa.bili smo ekipa koja se okupljala ponedjeljkom u palachu zato sto je taj dan prasio punk,dark ,alter!prvi s lijeva je pjesnik kojemu se izgubio svaki trag.mozda je negdje na psihijatriji.cesto je tamo odlazio 2-3 puta godisnje i mi smo ga posjecivali.stanovao je u hotelu i napisao knjigu.drugi je sedmipixi e nj.preskacemo.3.je bivsi darker ,prodana dusa,internet mag,covjek koji mi pomaze oko kompa.misli samo na lovu i slavu.ima dobar site i lose fotke,jer me ne slusa.crno bijelo je bolje a i ambijent mu je u q. zanimao se za izradu predmeta od maslinova drva ali kad je vidio da tu nema love odustao je.u prirodu uvijek ide u odijelu i lakiranim cipelama.4.je covjek pauk,tip kojeg je znala cijela istra.stvorio se od nikud i predstavljao se kao nekakav plemic kojeg su pokrali.navodno je imao neki otocic u dalmaciji.bio je klosar i cesto je odlazio kod pjesnika u hotel da se okupa i sl.pauk je bio okrutan i sirov ali i dobricina.slusao je dobre bandove,gled.dobre filmove,druzio se sa knjigama i znao sve o stripovima.nasli su ga mrtvoga kraj nekog skladista.spavao je na nekom krovu i u snu je pao.eh a slikao nas je 5. covjek šarmer,ljepuskasti ljubitelj dobroga tripa.znalo ga se vidjeti po parkovima u zbunju kako ljubaka s maloljetnicama.mota skiju,radi dobar pomfri ,gradom sece u piđami i prica sa svojim motorom.trenutno radi kao informaticar za neku dobru lovu.zadnji put viđen u ljubljani u orto baru nakon koncerta pixiesa.bio je skroz pijan i gladio je neku djevojcicu po glavi.

stvarno kul fotka
- 01:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (6)
Studeni 2005 (9)
Listopad 2005 (5)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (6)
Srpanj 2005 (3)
Lipanj 2005 (8)
Svibanj 2005 (8)
Travanj 2005 (13)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (8)
Siječanj 2005 (4)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

pixies7@net.hr



MIKA


"promaljam glavu
kroz prozor, i vidim
kako ostrica vjetra
hoce da ju odreze.

u tu nevidljivu
giljotinu stavih bezoku glavu
svih svojih zelja.

a miris limuna
ispuni beskrajan čas,
dok se vjetar pretvarao
u cvijet od gaze."

F.G.L.













there was a guy
underwater guy who controlled the sea
got killed by ten million pounds of sludge
from new york and new jersey
this monkeys gone to heaven
the creature in the sky
got sucked in a hole
now theres a hole in the sky
and ground s not cold
and if the grounds not cold
everthing is gonna burn
we'll all take turns
i'll get mine too
this monkeys gone to heaven
if man is 5 then the devil is 6
and if the devil is 6
then god is 7,then god is a 7
this monkey's gone to heaven

pixies





maye hvala vam za peyote!

jos ce da me i uhapse.
fuck

KJUT