All in all you`re just another brick in the wall

06.04.2006., četvrtak

Kiša pada, vjetar puše, umirem od dosade, a sastav još nije napisan.......

I evo, kad smo svi već toliko ludi za Invertom nek malo rulzaju i na mom blogu... pa... dakle, ako složite ovu fotku pojavit će se jedna planetarno popularna faca... samo... BEZ VRISKOVA, MOLIM....





Evo, iako sam rekla da ću sada početi opet full često pisati postove, nisam pisala od nedjelje... Ne zato što nemam tema... tema se baš uvijek nađe, nego zato što mi se jednostavno nije dalo.... Na netu sam stalno, neprestano, no više i ne tak puno na blogovima nego na chatu... Prije škole-chat, Poslije škole-chat.... i tako sve do jutra... ma, grozno... Evo, danas nisam u školi zato što sam na chatu... haha... Ma, ne, na blogu sam, malo za promjenu... =)
A u školi nisam otišla iz jednostavnog razloga, nije mi se dalo... haha... Ma, ne... =) Mi iz prve pomoći imamo oslobođen petak, ali mi smo htjeli i slobodan četvrtak, pa smo rekle nastavnici da je već oslobođen... i tak na sasvim malu prijevaru odmaramo se doma, barem većina nas, oni pametni... haha....
A jadan Karlo.... Baš mi je žao, on baš sad pred natjecanje se hmmmm... Razbolio... Grozno... =)

A, ja... Pa, koliko sam god jedva čekala taj Čabar, više baš i ne želim ić... Iz kojeg razloga... pa, da krenemo...
1. To je selo... da, pravo pravcato selo... dobro, ne baš totalno selo s puno krava i takvih stvari, andam se, ali ipak... heeeey, pa to je manje od crikve... Moj stari kaže da se samo spuštaš u neku rupu... kill me....
2. Ekipa koja ide.... Ma, sve bi bilo okeee, ali idu dve likuše s kojima baš i nisam u okeee odnosima....
3. dva dana bez neta, bez chata, bez bloga.... !!!!!!!
4. Idemo u subotu ujutro... Ma, zamislite... a u subotu je ROCK n` STOCK!!!!! Prošlu subotu bilo je skroz jebeno i naravno da sam htjela ići i ove subote... a sad... ništa od toga.... Yoooy.... =(
5. Ne želim pisati 10 testova i pružati jebenu prvu pomoć 20-tak likova i likuša... heeey....!!!!
Ima još razloga, ali to su sada oni glavni, osnovni... Ali ipak idem, moram ići... kill me....
No, možda sve u svemu ispadne i okeee.... hmmm..... kill me, ili ću se sama killati bang

Kao što zacjelo i čujete, malo sam promjenila pjesmu na blogu prije nekoliko dana.... Budem opet stavila Nirvanu ili Peral Jam ili Zombie kad mi ovo dosadi... zapravo budem satavila Dosed by R.h.c.p.... Ah, ne znam, ionako spot šteka... =)
Za one koji ne znaju, upravo slušate PRETTY FLY FOR A WHITE GUY by: OFFSPRING.... Prejebena pjesma.... I spot je dobar, šteta što se ne vidi..... =)

Posudila sam knjigu Dnevnici Kurta Cobaina i sada to onak čitam... mislim da se to nije trebalo objavit, jer, on zasigurno ne bi ni želio da se njegovi dnevnici čitaju, ali što češ....
Evo, čim pročitam i tu knjigu do kraja ide post o Njemu i o Nirvani, iako sam to namjeravala napisati kad sam po 10-ti put pročitala Kosu Anđela... prejebena knjiga... Must pročitati....
Sad baš nemam vremena ni za čitanje ni za pisanje, ali obećajem, sredit ću nešto.... =)

Kad smo već kod Velikana povijest Rocka svima vam preporučam da ako imate vremena danas pogledate Sanju... Iako tu emisiju, a ni tu voditeljicu inače ne podnosim, danas ću čak i ja gledat, jer tema je posebna, jebena: JOHNNY.............. Da, da.... Johnny Štulić.... E, pa hvala kurcu da se netko i Njega konačno sjetio...
Evo, kad smo već i kod njega, namjeravala sam kupiti knjigu Fantom slobode, ali iz Respekta prema Njemu neću... =)
Neću, neću, neću..... =) haha... =)

Kao što očito vidite blog mi malo puno šteka pa naveliko razmišljam o zatvaranju i otvaranju novog... ali nova adresa bloga koju želim je zauzeta i zauzela ju je neka jebena krava koja je prvi i zadnji post napisala u 2004. godini... poludjet ću... i sad mi blog full šteka i nek se javi netko tko zna promjenit pozadinu jer se na ovoj pozadini ne vide pročitat jebena slova........ headbang

Što da još pišem, što da još pišem... Ah, nemam pojma....
Vani pada kiša... meni je dosadno, jako dosadno.... jako dosadno... O, fuck, moram pisat sastav za natječaj, pa kud je to nastavnica baš meni išla davat, zna dobro da ja ništa ne napravim na vrijeme... još koja blesava tema... Ma, poludjet ću...
I dalje pada kiša.... i dalje mi je dosadno.... i još nemam ideju za sastav..
A kiša ne prestaje padati... i meni ne prestaje biti dosadno... I ne mogu prestat mislit na to da sastav do sutra mora bit napisan, i to jako dobro napisan.......
I kiša pada, i dosadno mi je, i sastav.... Heeey, pa zaboravila sam reći da puše vjetar... pa, okeee.... i puše vjetar, i pada kiša, i.....

Ma, sada i vama zacjelo samo dosađujem...
Idem ja na chat... Dođite... Iskon-Metal... Rocky-girl.... wave
haha...
kissam vas sve puno.....
kiss



- 11:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi