All in all you`re just another brick in the wall

02.04.2006., nedjelja

Što se događa??

ŠTO SE DOGODILO??? Ne, aj jednostavno ne mogu vjerovati... nema ga više... nema ga... Nema više najboljeg bloga u povijesti... Aichaa.blog više ne postoji, izbrisan je... ja, ja ne mogu vjerovati....
Evo, ta cura je tako jebeno dobra (iako ju zapravo osobno ne poznajem, ali nije to ni važno)... Čim mi je proradio net bila sam full happy i odmah sam upisala adresu njenog bloga... jako sam se začudila... Kad sam otvorila blog ona mi se među prvima javila i ostavila komentar i baš sam voljela njen blog, i sve je bilo baš okee.. a sada kad ga ja zatvorila..... (Za one koji ne znaju, to je bio blog cure koja se potpisivala kao: Be more like Me and less like you...)
Evo, već dosta njih zatvorilo je blogove... ne znam zašto, iako, moram priznati da sam i ja ozbiljno razmišljala o tome.... mA, DAYTE, LJUDI.... Ako sada svi počmete zatvarat blogove na netu će postat full dosadno
...
thumbup

Moram žuriti, jer mi sestra ima krizmu, a ja još nisam ni spremna... Tako da sad nemam vremena, ali navečer budem pisala o sinoćnjem događajju (Lost dogs & Invert) A nabacit ću i slikice....
Kissam vas sve puno i volim vas... wave

- 09:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi