All in all you`re just another brick in the wall

29.11.2005., utorak

Ak vam se da čitati.......

Jučer je bila prva proba za mjuzikl..... Ako to možemo nazvat probom.... Oko sat i pol sjedili smo u učionici i pjevali.... Zasad probe imamo 3 puta tjedno.... Ponedjeljak-pjevanje, srijeda-ples, četvrtak-gluma.... Uglavnom, sada mi je raspored skroz u kurcu.... Mislim, pretrpan.... =)
Ma, nije ni važno.... Uglavnom na mjuziklu će see raditi oko godinu i pol (možda i preko ljeta!), a šest mjeseci nećemo znati tko ima koju ulogu.......
Okeee, dobro je to što je i puno mojih frendica u tome....
Ma, to će zakon ispati.... Mislim... Nadam se.... =)
Danas mi je u školi bilo, ono, okee.... Prva dva sata imala sam tjelesni, koji je začudo bio kolko-tolko okee....
Zatim povijest..... Nastavnica je dobrih 20 minuta tražila krivca za slomljenu kredu...... Ne baš uspiješno.... =)
Biologija mi je upropastla dan...... Biologija mi uvijek upropasti dan..... Za vrijeme biologije najrađe bih se priklala.......... Mrzim biologiju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neznam zašto.... Vjerovatno zbog nmastavnice (nažalost ona mi vodi i prvu pomoć).... Ženska uvijek na piku ima moju frendicu i mene.... Zapravo, mrzi cijeli naš tim.... Groooozota.....
Evo sad stvarno nemam pojma o ćemu bih još pisala....
Danas je jedini dan u tjednu da sam popodne slobodna...... Jeeee!!!! A ja se dosađujem.... A okee, možda bih i to trebala raditi... Malo za promjenu... Dosađivati se....
Beba je konačno dobila komp pa će sada valjda češće pisat postove na svom bloogu..... Ah, valjda... =)
Usput pozdravljam sve koji se ovo uopće trude čitati....... I, naravno, Dančy koja se jučer naglo razbolila... To mi je malo čudno jer je još prekjučer lokala vino na Hrusti..... hehe... =)
Evo, zamalo sam zaboravila na još jednu bolesnicu.... Ljube je također boolesna.... Ful mi ej u školi bilo čudno bez ne.... nije imao tko valjat gluposti.... Ona je i inače bolesna, ali u glavu.... Hehe... Ma zajebavam......=)
Hm..... Evo vam nekih fora slikica.....
Kisssam vas...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi