All in all you`re just another brick in the wall

24.11.2005., četvrtak

Kak Me ovi naslovi živciraju.....

Znam da nisam pisala...... Koliko??? 2 dana, Ja mislim.... Ili 3....
Evo, ovih dana kruži priča o premijeri Harrya Pottera u Rijeci......
Ići će dosta nas..... Pa, za sve koji ne znaju, film se prikazuje oko 12, u 16 i 21 h u nekom kinu..... Rekla mi je frendica kojem al sam zaboravila. Vidjela sam reklamu an telki.... Ma, film će bit strava.... Jedva čekam...
U anšoj školi se već očelo dogovarati i oko Božićnog sajma, koji je svake godine sve bolji i bolji.... Nastavnik iz informatike za ovaj priprema nekaj ful zakon...... Nastupam s 2 ili 3 točke..... Već znam da će biti super....
Za mjesec dana imam i nastup u gradskoj dvorani.....
Za nekoliko dana počinju probe za mjuzikl........... Zuuuupa......
Ma sve je to sjajno i jeeedva čekam.....
Danas sam u školi pisala test....... Još jedna dvojka u mom imeniku...... Ma, sjaaajno..... Ništa od petice ove godine.... Ma, jeebeš..... Eh, a kaj je dobro??? Pa, to kaj zasad imam samo 2 neopravdana, a trebala sam ih imati osam...... Doooobra sam...... E, ali zbog ta dva mi stara mora doć u šolu..... Eh...... Ma, sve je okeee..... =)
Mislim da je to sve.... Dobila sam neki leksač pa se idem upisivat.....
Kisssam vas.....

I još nešto... Mala provjera znanja općih pojmova........
Znate li što je.....

a) Dopuši-cipela??
b) tintara??
c) gemišt-lezba??
d) popocatepepl (neznam jeli dobro napisano)??
e) machu-pichu??
f) žuga??
Ajde, pišite malo odgovore....... Ja ne znam 1... Nisam ih znala više, ali.. Pa, ima onih koji znaju.....
I...... Sorry Ljube kaj ti kradem pitanja iz leksača.....
- 14:34 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi