All in all you`re just another brick in the wall

21.11.2005., ponedjeljak

Evo i još jedan vikend je iza nas..... Kaj ste vi radili???? Nadam se da ste se dobro proveli.... Meni je bilo hm.... zabavno... O, da, to sigurno..... Nećemo u pojedinosti.... Ali, objavit ću malo foootki....
Bila sam maloprije na jednoj ful zakon stranici:totalno ludilo......Obavezno morate posjetiti......
A na ovoj stranici možete riješavat genijalne testove....Make A Wish
Danas mi je u školi bilo okee... Pisali smo test iz matematike..... Uh, a frendice nije bilo u školi pa nismo imali od koga prepisivati..... No tu su se našle Andrea, Ljube i Sandra..... Pametne glavice, kuže matku......
Mislim da ću dobit 2...... I to je nešto..... hehe.... =)
Poslala sam e-mail mojoj ludoj sestrični..... Rekla sam joj da dođe na moj blooog... A nje nema.... Možda ne zna kak.... Ah, plaaavuša.... (Sorry Ivooona...... Malo se zeezam).... =)
Danas sam poslije škole bila u Mii..... Omg, kak čudnih ljudi ima..... Neču u pojedinost jer ne žeim vrijeđati, ali..... Frendica i Ja smo doslovno crkle od smijeha.... A kad smo već kod moje frendice, i Ona je nedavno otvorila blooog.... Obavezno posjetitebetween fire....
A, evo i nekoliko foootki od jučer....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Beba je dokazala nastavnici kemije da voda može gorjeti.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ari i Zoky.... Ah, ta ljubav..... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ufurava se polako.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ari i Mario..... Šverc komerc....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Da pozovemo još nekog?? Ma, zooovi......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us I došli su.... Iako im je duuugo trebalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us A zatim su se upustili u dubokoumne razgovore...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Neki su se također upustili u hm... razgovore... Ali ne baš dubokoumne....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ma, rekli smo joj da je pretjerala.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nije nas poslušala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Zoky baš i ne voli pozirati, ali zato kuha najbolju kavu..... Svi su je s hmmmm..... guštom popili.....

Neke fotke nisu objavljene radi moje vlastite sigurnosti (čitaj: neke osobe bi me ubile kad bi to izašlo na netu....)
Usput, Zoky, sorry..... Znam da ona nije htjela da njenu sliku stavim.....
Kisssam vas sve....
- 20:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi