All in all you`re just another brick in the wall

18.11.2005., petak

Evooo me doooma......

Zapravo, nisam se baš sad vratila, već u 20:40, da buuudem tooočna.... =) Ali, tek sad pišem jer mi je sekiiii visila na netu, a Ja sam, naravno, gledala Bigiya........
Danas mi je dan bio ono, fuuul pretrpan.... U 8h sam, naravno imala nastavu....... Trebala sam imati 6 sati, ali ja idem na onu gluuupu prvu pooomoć.... Tak da sam iz škole došla oko 15:30...... Ma, to ni ne bi bilo nekaj strašno da U 17 nisam imala Iskrice........ Tak da sam došla doooma, malo se odmorila.... I odmah, natrag u školu...... A vani je taaak hlaaadno..... brrrr...... I onda sam se tko zna koliko dugo morala derati na onoj pozornici i sad mi je grlo u još većoj komi nego kaj je bilo priiiije...... Ali, jeeebiga....
Onda smo otišli do Mie... Neznam baš zakaj.... Jesu li cure bile glaaadne ili su samo htjele na net............ No, uglavnom, kad smo izašle iz Mie grad je bio okičen...... Neznam baš kad su to prije uspjeli.... Tko zna kolko smo mi bile uopće u Mii....... Postavljali su one božićne zvjezdice i slična sranja..... Hmmmm.... Nice, nice.....
Na putu do doma sam se doooslovno smrzla...... Kažu da će ova zima bit najhladnija u podljednjih 10 godina.... Mislim, ono.... To kažu svake gooodine........ Ali nije vaaažno.....

Eh, a sad malo o Bigiyu..... Sanja je ispala!!!!!!!!!!!!!!!1 Uopće nije fer.... Meni je cura bila ful simpa.... Trebala je ispasti ona glupa Matea..... Ionako se samo preserava..... Ali, nee.... Mora baš Sanja...... Neznam... Ona mi je baaaš fooora..... Otvorena je i smiješna.... Ful mi je žao kaj je ispala...... Ipak..... Željka je ostala.... To mi je ful drago jer je cuuuura ZAKOOOON..... No, o Bigiyu malo više nekom druuugom prilikom...... mooožda.....

Sada da riješimo neke stvari oko utakmice..... Vidjela sam ovdije nekoliko pritužbi an Zenu...... Ma, jeste li vi normalni??? On je ful zaaakon i stvarno dooobro brani.... Okeee, možda je primio gol u prcvih 10 sekundi, ali, ipak, bar nije kao Stevo sam bacio loptu natrag u gol nakon što ju je obranio..... Stvarno, protiv Stevanića nemam ništa, brani i on dobro, ali Zena je ipak booolji......
Zena je obranio skoro svaku loptu... Mislim da je primio sam 1 goool..... A Stevo.... Ma, nije važno......

E, i još nekaj.... Jel zna netko kak da smanjm ono sranje gdje se glasa??????

Hmmmm.... I joooš nekaj..... xxx, odjebi!!!!!!!!!!!!!! Znam tko si, ali neću reći jer et ne želim osramotiti..... Zaklat ću ti pseto kad ga drugi puuut vidim.... Jasno??????

Kisssam vas.............

Glitters

- 22:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi