All in all you`re just another brick in the wall

17.11.2005., četvrtak

What?????????????

Evo meeeene.......... Ne, nisam zaboravila na blooog... Samo nisam imala vremena..... Danas sam sveukupno bila na 2 školska sata..... Iakosam ih trebala imati 6..... Ma, ferendice i ja otišle smo na utakmicu...... To anham je ipak bilo važnije.... Dobro, ne baš važnije, ali zabavnije sigurno...... Igrali su likovi iz naše škole 2 utakmice..... Obadvije su iizgubili... Čudi me, jer, inače sjajno igraju.....
No, bilo je okeee... Nekad nije važna pobjeda!!!!!!!!!!!
Dobila sam 5 iz hrvatskog..... Wooooow.... Tome se nisam nadala....
Kaj se još događalo???? Nemam pojma.....
Eh, da..... Zatvorili su Rafael..... Tamo smo frendice i ja stalno odlazile.... Imaju najbolji sladoled u gradu..... Da malo reklamiram...... Otvorit će opet na ljeto.... Nadam seee.....
To stvarno nije fer...... Čim završi ljeto ovdije sve pozatvaraju..... I bilijar club!!!!!!!!!!!!!! Tamo sam svaki dan visila po nekoliko sati.... Ekipa je zaaakon..... Eh, a onda su ga zatvorili.... Do sljedećeg ljeta.........
Sad kad razmišljam o tome ful sam ljutaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemam više kaj za pisat..... Javim se ak mi nekaj sine....... Ma, pišem sutra, obavezno.... ak stignem......
Tu mi se an blog javlja neka glupača...... Zove se xxx ili m.n.m. Predstavlja se kao neka moja frendica...... Omg..... Kak cura sere..... Sigurno nije neka moja frendica jer ja se ne družim s takvim poremećenim osobama....... Zato, curo, odjebi lagano s mog bloooga....
Okeee, to je sve..... kisssam vassss....




- 20:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi