All in all you`re just another brick in the wall

12.11.2005., subota

Maloprije sam se vratila s audicije.....
Iz osnovnih škola bilo nas je 30, iako sam mislila da će nas se prijaviti više....
Sutra je srednja škola, a onda ćemo saznati tko je sve dobio ulogu...
Glumila sam, plesala i pjevala.... Tremu nisam imala, jer, žiri je bio odličan..... Samo, dali su mi zadatak, pa sam morala glumiti kak se upucavam dečku, a dečka je glumila moja frendica, i svima je bilo, ono, ful smiješno kak sam se upucavala frendici.......... Ali ipak......
Druga Frendica i ja smo odlično odglumile unaprijed pripremljeni tekst, ali su nas na pola prekinuli i rekli da je dovoljno pa nismo odglumile do kraja, najbolji dio......
Iako je bilo fakat super, imam feeling da neću proći..... Neznam zakaj..... Nas je previše, a uloga je premalo..... Ali ipak, bilo mi je ful dooooooobro.......
Sutra ću vam moći sve reći sa sigurnošću......
Kissssam vas......

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi