All in all you`re just another brick in the wall

02.11.2005., srijeda

Umorna, umorna sam prijatelji umorna... Budim se iz nekog polusna.....

Eh..... vratila se aj konačno iz škole????? Ma, jesu li nastavnici normalni!!!!!!!!????????? Danas sam imala 8 sati..... da..... 2 puta tjedno imam 8 sati!!!!!! To nije normalno..... A o slobodnim aktivnostim da i ne govorim.... Ponedjeljkom imam keramiku, srijedom folklor, petkom Iskrice (dramsku) i prvu pomoć!!!!!!! Heeeeeey, to je stvarno maaalo pretjerano...... Sada sam došla iz škole, malo se odmorim, nešto pojedem, a onda odmah moram na folklor.... Sada ćemo i snimati film, što znači da je to još jedan slobodan dan manje... Ipak, najgori mi je petak...... Imam 6 sati..... Zatim imam prvu pomoć pa Iskrice.... A o referatu iz kemije da ne pričam.... Sva sam izmorena i premorena.... Jedva čekam vikend, a kad ono..... U Subotu Vatrogasci!!!!!!!!!! U nedjelju bih trebala ići još i u crkvu.... ali, aj to prespavam... =)
Tako sam umorna da se onda nastavnici ne bi trebali čuditi kad zaspem pod satom..... a upravo to mi se danas dogodilo pod zemljopisom..... a taj je predmet sam po sebi dosadan..... možda sam baš zato dobila 1 iz ispita..... hehe......
Moglo bi se reći da trenutno crkavam od gladi..... Danas sam pojela samo 1 slanac..... I sada tako premorena skupljam zadnje snage da dovršim ovaj post...... Kisssič....



- 16:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi