All in all you`re just another brick in the wall

01.11.2005., utorak

Slikice i ostalo......

Hehe, znala sam da će ove fotke izazvati dobre reakcije........poput smijeha....... Okeeee, mislim da ću odsad poćet stavljat samo fotke na kojima je netko grozno ispao....... Jer, vašim komentarima na ove fotke sam naprosto oduševljena...... Jer, na njezinom blogu više ne komentira nitko..... hm.... kak je to tužno.... hehe....
Bila sam ja i danas u gradu s Ljube.... Šetale mi tako pa došle do dječjeg igrališta...... I nas dve glupače tamo u centru sjele na klackalicu i klackamo se ko neke dve klinke...... Ali, bilo je baš zabavno....... Lijepo se je ponekad opustiti.....Eh, pa da malo reklamiram, onda smo otišle u Tinu, gdje je najbolja topla čokolada u gradu i šire...... njamiiiiiiiii...... Okeee, Okeeee, znam da opet počinjem pisat gluposti..... oh, kak obožavam stavljati tri točkice....... ili više njih.......... Stari mi je maloprije rekao da će nam kupit psa..... Ni sama ne znam bi li mu vjerovala, jer to je obećo već mali milijun puta............i kupio.........ali zamorca.......i uzicu za zamorca.......da ga mogu šetati...... i ja sam ga stvarno šetala....... oh, koje sramote....... šetat zamorca po gradu...... hehe, dobro da nemam zlatnu ribicu..... imala sam ju, al je nažalost crkla...... imala sam i 2 vodene kornjače...... prva je....... a druga je bila jako loše, pa sam ju bacila u rijeku..... mislim, to je vodena kornjača, a one inače i žive u rjeci..... kaj ne?????? Imala sam ja do sada i 10 mačaka...... i sve su se zvale Miky........ Neznam zašto, moja luda baba im daje imena..... Jadne mačke s njom....... Ne pitajte, o temi zvanoj Baka ću drugi put.......
Sutra konačno škola....... a ja nisam napisala zadaću iz matematike....... fuck, but jebajga...... hehe

Uglavnom, evo vam još nekoliko slikica....... kissss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evo, opet Bebač da se još malo smijete..... hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Okeeee, možda sam malo pretjerala.....

Image Hosted by ImageShack.us Ali, kaj mogu kad je smješno....



Image Hosted by ImageShack.us Beba i Dančy poznatija kao crazy girl(lunalovegood.blog.hr)



- 19:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi