lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

o meni,mojim nadama,snovima,ljubavima...
sve ono što bi izgovorila u trenutku kada nitko nije pored mene...
sve što mi padne na pamet...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



-Vi vidite stvari i pitate «ZAŠTO?», a ja sanjam o stvarima kojih nije bilo i pitam
«ZAŠTO NE?»
George Bernard Shaw

-Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će izliku.
Pablo Picasso

-Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti.
Konfucije

-Problem upravljanja kvalitetom ne proizlazi iz onoga što ljudi ne znaju, već iz onoga
što misle da znaju.
Philip B. Crosby

-Strpljenje je moć. S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila.
Kineska poslovica

-Bolje je šutjeti i biti smatran budalom, nego progovoriti i
otkloniti sve sumnje.

-U životu je bolje biti jedan dan netko, nego čitav život nitko.

-Nitko ne zasluzuje naše suze, a onaj tko ih zasužuje neće nas
rasplakati.



-Ljubav je sposobnost jednog čovjeka da daje ne osvrčući se koliko
dobija nazad.

-Žene žive za prvu ljubav, a muškarci za posljednju.

-Ožiljci nas podsjećaju na to da je prošlost bila stvarna, živimo u
primitivnim vremenima ni okrutnima ni mudrima, neodlučnost je
njihovo prokletstvo.

-Ako zvuči predobro da bi bilo istinito, onda tako i jest.

-Ne veruj nitkom više nego samom sebi.

-Ako kažes neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog
prijatelja.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 27.06.2007.

DON`T WORRY,BE HAPPY!!!!!!

samo da vas obavjestim da sam maturirala sa 5...uopće to nisam očekivala,ali ugodno sam se iznenadila.bila sam doista uzbuđena kada je razrednica rekla odličan i kada je razred počeo pljeskati...nice yes
u petak imamo podjelu diploma i večericu gdje ćemo se svi doslovno ubiti od alkohola party uf,jedva čekam!!!!!
baš mi je ta petica uljepšala dan,iako nisam baš raspoložena.umorna sam od svega...danas mi je baš taj dan d u kojem je do izražaja došao taj moj umor...sve me boli i mrtva umorna sam...najviše bi htjela zaspati i ne buditi se do sutra ujutro...ali ne mogu,jer moram na posao...a uostalom i da toliko spavam nebi mi bilo dosta koliko sam neispavana...ma biti će bolje! sutra je novi dan!!!!!!
DON`T WORRY,BE HAPPY!!!!!! mah

|Komentiraj 10| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.