lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

o meni,mojim nadama,snovima,ljubavima...
sve ono što bi izgovorila u trenutku kada nitko nije pored mene...
sve što mi padne na pamet...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



-Vi vidite stvari i pitate «ZAŠTO?», a ja sanjam o stvarima kojih nije bilo i pitam
«ZAŠTO NE?»
George Bernard Shaw

-Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će izliku.
Pablo Picasso

-Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti.
Konfucije

-Problem upravljanja kvalitetom ne proizlazi iz onoga što ljudi ne znaju, već iz onoga
što misle da znaju.
Philip B. Crosby

-Strpljenje je moć. S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila.
Kineska poslovica

-Bolje je šutjeti i biti smatran budalom, nego progovoriti i
otkloniti sve sumnje.

-U životu je bolje biti jedan dan netko, nego čitav život nitko.

-Nitko ne zasluzuje naše suze, a onaj tko ih zasužuje neće nas
rasplakati.



-Ljubav je sposobnost jednog čovjeka da daje ne osvrčući se koliko
dobija nazad.

-Žene žive za prvu ljubav, a muškarci za posljednju.

-Ožiljci nas podsjećaju na to da je prošlost bila stvarna, živimo u
primitivnim vremenima ni okrutnima ni mudrima, neodlučnost je
njihovo prokletstvo.

-Ako zvuči predobro da bi bilo istinito, onda tako i jest.

-Ne veruj nitkom više nego samom sebi.

-Ako kažes neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog
prijatelja.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

utorak, 26.06.2007.

napokon gotova

evo samo da javim da je napokon prošla matura...bilo je puno nerviranja,mučenja,ali isto tako i veselja kad sam shvatila da je sve gotovo...da više nikada neću zakoračiti u tu školu i da počinjem ,mogla bih slobodno reći,sa novim životom...mislila sam da neće proći savršeno,čak sam mislila da ću struku pasti jer nisam stigla naučiti,ali na kraju totalno drukčija priča...jako sam zadovoljna i mislim da ću maturirati sa dobrom ocjenom iako mi to previše ni nije bitno...bitno je da je svemu napokon kraja,da me čeka upis na fax i nakon toga samo uživancija....uživacija i ništa drugo...ž
to bi vam bilo to za ovaj put...idem se baciti u more i na posao...by,by mah

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.